کفش ایمنی در مقابل خطرات محیط کار توسط کارفرمایان برای کارگران و کارمندان تهیه می شوند. اگر به دنبال   خرید کفش ایمنی  هستید، توصیه می کنیم شناخت دقیق نسبت به ویژگی های کفش کار استاندارد داشته باشید. به عبارتی متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید بهترین تجهیزات ایمنی را انتخاب و خریداری نمائید. زیرۀ کفش ایمنی، رویه، سر پنجه، و کفی از قسمت های اصلی کفش ایمنی به شمار می روند که متناسب با محیط هایی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، با متریال متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. مراکز عرضۀ تجهیزات ایمنی همچون فروشگاه رادین ایمن، پس از بررسی تمام جوانب و نیاز مشتریان توانسته اند در لیست محصولات خود، انواع کفش ایمنی را با برندهای معروف به فروش برسانند.

خرید کفش ایمنی با زیرۀ پلی یورتان

پا در علم پزشکی به عنوان قلب دوم انسان شناخته می شود و به همین دلیل حفظ ایمنی  و سلامت این عضو برای افراد حائز اهمیت می باشد. انتخاب کفش ایمنی مناسب نقش حیاتی در کیفیت عملکرد فرد خواهد داشت. معمولاً زیرۀ کفش های ایمنی از جنس پلی یورتان هستند که با استفاده از دستگاه های مخصوص تزریق مستقیم تولید می شوند. در نتیجه این نوع کفش ها مقاومت بالایی در برابر مواد نفتی، روغنی و همچنین برخورد با مواد اسیدی دارند. به عبارتی دارای خاصیت ضد لغزش و جریان الکتریسیته می باشند.

عمدتاً سر پنجه کفش ایمنی از جنس فولاد آبکاری شده و یا فایبرگلاس فشرده ساخته می شود چون مقاومت بالایی در برابر ضربات سنگین دارند. در نتیجه افرادی که در مشاغل ساختمان سازی، معادن و مواردی از این قبیل فعالیت می کنند، می بایست اقدام به خرید کفش ایمنی با سرپنجه فولادی نمایند. با توجه به وجود عوامل زیان آور فراوان، افراد با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، راحت تر می توانند مشخصات فنی کفش های ایمنی را مطالعه نموده و سپس نسبت به   خرید تجهیزات ایمنی تصمیم بگیرند.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()