پخش عمده لوازم جانبی موبایل در دسته بندی و برندهای مختلف صورت می پذیرد. قطعاً شاهد تنوع بالای تولیدات شرکت های ساخت موبایل هستیم که این مسئله باعث گردیده بر تنوع تجهیزات و لوازم جانبی موبایل افزوده شود. در نتیجه این اتفاق، مراکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران فعالیت دارند که توانسته اند موفق به عرضۀ تجهیزات کاربردی برای گوشی های هوشمند شوند. هندزفری، هولدر، قاب، هدفون، گلس، پاوربانک، شارژر، کابل AUX و ... برخی از انواع وسایل جانبی موبایل به شمار می روند که در لیست خرید عمده لوازم جانبی موبایل می توان ملاحظه نمود. بازرگانی 414 از جمله مراکز فعال و پویا در حوزۀ واردات و پخش عمده لوازم جانبی موبایل با برند چینی بیسوس در حال فعالیت گسترده می باشند که شرایط لازم برای ارسال به تهران و دیگر شهرستان ها را دارند.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل با برند باسئوس

با مشاهدۀ گسترش بازار تولید و فروش گوشی های هوشمند، قطعاً بازار خرید و فروش لوازم جانبی موبایل هم در سطح جهان رونق دارد. در ایران نیز برخی از افراد و مجموعه ها در حوزۀ تأمین و  فروش عمده لوازم جانبی موبایل  در حال فعالیت هستند که توانسته اند محصولاتی با کیفیت در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. اگر در تلاش برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک هستید، جهت صرفه جویی در هزینه و تأمین کالا با قیمت ارزان تر از بازار می توانید بدون واسطه و از طریق نمایندگی های های پخش عمده لوازم جانبی موبایل با برند معتبر بیسوس، فعالیت خود را آغاز نمائید.

به طور کلی از طریق چنین مراکزی راحت تر از گذشته می توانید اجناس اصل و با کیفیت را خریداری نمائید. با توجه به گسترش مراکز توزیع تجهیزات جانبی گوشی هوشمند، توصیه می کنیم جهت خرید عمده لوازم جانبی موبایل به معتبرترین مراکز مراجعه نمائید و از میان محصولات، انتخاب و خرید خود را با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده انجام دهید. در همین راستا، فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 به صورت آنلاین در حوزۀ پخش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت دارند و پاسخگوی سفارشات مشتریان همراه با گارانتی معتبر می باشند.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                 تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

           02166762740     09125005285          

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()