فن و فیلتر از کاربردی ترین دستگاه هایی است که بدون شک در اکثر سیستم های تهویه هواکش صنعتی در کارخانجات و مراکز صنعتی می توان مشاهده نمود. فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب و  خرید فن و فیلتر وجود دارد که بایستی خریدار به آنها توجه داشته باشد. در واقع عملکرد اصلی این دستگاه، این است که بتواند پس از فیلتراسیون هوا، سپس با چرخش پروانه های فن، به گردش هوا کمک می کند. جهت بررسی بیشتر و کسب اطلاعات تخصصی در خصوص مدل های پرفروش و انواع فن و فیلتر موجود در بازار می توانید با مرکز بنیس کمپانی تماس گرفته و در نهایت خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.

فن و فیلتر و نکات طلایی خرید آنها

جهت انتخاب نوع و سایز فن و فیلتر بایستی اطلاعات دقیق در خصوص نوع فعالیت آن مجموعه، مساحت محیط و میزان و نوع آلودگی هوای آن محیط در اختیار داشت. سپس متناسب با فضایی که وجود دارد می توان از انواع فن و فیلتر به صورت هواکش سقفی، هواکش ضد انفجار، هواکش دیواری و ... استفاده نمود. نکتۀ مهم و قابل توجهی که در خصوص راه اندازی سیستم های تهویۀ هوا وجود دارد، بهره مندی از اطلاعات و دانش کافی در خصوص محصولات موجود در بازار می باشد که بایستی با کارشناسان مجرب در این حوزه مشورت نمائید.

نکتۀ دیگر که در رابطه با راه اندازی سیستم هواکش صنعتی و خانگی وجود دارد، قیمت فن و فیلتر است. عوامل متعددی بر روی قیمت خرید فن تابلو برق و انواع فن و فیلتر مؤثر می باشد که می توان به سایز، ساختار آن و مشخصات فنی آن اشاره نمود. در عین حال برند نیز از دیگر فاکتورهای تعیین کنندۀ قیمت انواع فن و فیلتر محسوب می گردد. بنابراین متناسب با سیستم های تهویه هوا که قصد راه اندازی آنها را دارند، می توانند مناسب ترین فن و تجهیزات فیلتراسیون هوا را با برندهای معتبر از طریق بنیس کمپانی تهیه نمایند.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()