امروزه زغال لیمو سکه ای از رایج ترین انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود. زغال به طور مستقیم از سوختن نصفه و نیمه چوب درختان تولید می شود. موارد کاربرد اصلی زغال برای مصارف صنعتی و خانگی است. کوره های ذوب فولاد، ریخته گری، طباخی، تولید شیشه آلات و غیره از جمله مصارف اصلی ذغال به شمار می روند.

 فروش زغال لیمو سکه ای بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان خانگی قرار گرفته می شود چون این محصول دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند. 

خرید زغال لیمو سکه ای و مصارف عمدۀ آنها

مجموعۀ سالار سوز جنوب از مراکز فروش زغالی است که توانسته اند فعالیت حرفه ای خود را در تهران راه اندازی نمایند و پس از بررسی نیاز بازار و مشتریان، انواع زغال لیمو منجمله ذغال لیمو سکه ای به فروش می رسانند. جهت خرید ذغال لیمو قلم می توانید از طریق مراکز فروش تجهیزات استعمال دخانیات، سوپرمارکت ها و همچنین مراکز فروش زغال تأمین نمائید. معمولاً فروش زغال لیمو سکه ای به صورت بسته بندی و یا فله ای انجام می پذیرد. بدین ترتیب با توجه به حجم مصرفی خود می توانید هر نوع زغالی را تهیه نمائید. از مشخصه و ویژگی های اصلی زغال لیمو سکه ای می توان به کیفیت بالای این محصول اشاره نمود که بوی مطبوع مرکبات در زمان سوختن آنها، منتشر می شود.

سوختن آرام و یکنواخت زغال، عدم تولید دود و گاز سمی از دیگر ویژگی های زغال لیمو سکه ای خوب و مرغوب به شمار می روند. در حال حاضر می توانید متناسب با میزان مصرفی که دارید، زغال کبابی با کیفیتی را تهیه نمائید.

همانطور که در مطالب مذکور بدان اشاره نمودیم، بیشترین مصارف زغال لیمو سکه ای برای استعمال دخانیات است چون در ابعاد کوچک می توان آنها را تهیه نمایند. امروزه می توانید زغال طبیعی و زغال فشرده را در مدل های مختلف می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب با بسته بندی کارتنی خریداری نمائید.

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()