قطعاً کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور را در محیط های آموزشی، سالن های کنفرانس و مجموعه های دیگر ملاحظه نموده اید. ویدئو پروژکتور مدل T48به عنوان نسل جدید دستگاه های پروژکتور تولید و روانۀ بازار گردند. بدین ترتیب موضوع این مقاله را به معرفی این دستگاه با قابلیت های پیشرفته اختصاص داده ایم.

علت استقبال از خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 ، قابلیت های جدید افزوده به این دستگاه می باشد که سیستم عامل اندروید 9 را پشتیبانی می کند و اکثر پورت دستگاه های دیجیتالی را پشتیبانی می کند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینۀ ساخت و فروش دستگاه ویدئو پروژکتور فعالیت خود را آغاز نموده است و بدین ترتیب اگر به دنبال خرید مدل های جدید این دستگاه در بازار می باشید، می توانید به سهولت انتخاب خود را همراه با گارانتی انجام دهید.

از قابلیت های جدید دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T48 ، می توان به داشتن قابلیت زوم با استفاده از دستگاه ریموت کنترل، لنز و لامپ LED با طول عمر 50 هزار ساعت، شدت روشنایی 600 انسل لومنز، وضوح تصویر بالا 1920*1080پیکسل، نسبت تصویر 1.56.1 اسپکت ریشن و ... را با قابلیت پخش مستقیم داده های تصویری و صوتی را دارند. این دستگاه تجهیز به سایز نمایشگر 50 الی 300 اینچ می باشد که فاصله تا پرده نمایش 4 متری را پشتیبانی می کند.

همچنان شاهد استقبال از فروش ویدئو پروژکتور مدل T22 plus با قابلیت تصحیح زاویه تصویر 15 درجه را با رزولوشن نمایشگر بالا، امکان پخش تصاویر فول اچ دی را برای کاربران فراهم نموده اند. بدین ترتیب اگر متقاضی خرید مدل های جدید ویدئو پروژکتور می باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین پروژکتور را متناسب با بودجۀ مالی و فضای کاربری که در اختیار دارید، با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()