کاغذ دیواری از رایج ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود، که با گذشت زمان تولید کنندگان توانسته اند کیفیت آنها را دو چندان نمایند. همانطور که آگاه هستید، مقاومت و دوام کاغذ دیواری از فاکتورهای مهم در انتخاب یک کالا به شمار می رود. بدین ترتیب چند سال اخیر افرادی که قصد خرید کاغذ دیواری را دارند، در ابتدا توجه به ویژگی و مشخصات فنی آن محصول خواهند داشت. سپس متناسب با نوع کاربری محیط و هزینه ای که برای دیوارپوش نمودن فضای دکوراسیون داخلی در نظر گرفته اید، می توانید بهترین کاغذ دیواری را در طرح های شیک امروزی و کلاسیک قدیمی، از طریق فروشگاه دیوار دکور خریداری نمائید.

عوامل مهم در تعیین قیمت کاغذ دیواری

فاکتور مهم و طلایی که در خصوص انتخاب کاغذ دیواری در نظر گرفته می شود، جنس و طرح آن می باشد. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون داخلی منزل یا محیط اداری به سهولت می توانید از میان محصولات موجود در بازار، مناسب ترین طرح کاغذ دیواری را خریداری نمائید. امروزه شاهد استقبال از فروش کاغذ دیواری با محافظ ضد آب می باشیم که از جنس وینل ساخته شده اند که باعث افزایش مقاومت آن نسبت به نسخه های قدیمی شده است.

با این تفاسیر قیمت فروش پوستر دیواری و کاغذ دیواری بر پایۀ عوامل متعددی از جمله مشخصات فنی تولید آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب فروش کاغذ دیواری با نوسان قیمت در بازار مشاهده می شود و متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید محصولات دیوارپوش با کیفیتی را خریداری نمائید. عمدتاً کاغذ دیواری ساده نسبت به کاغذ دیواری ضد آب در طرح های سه بعدی ارزان تر است. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون داخلی، امکان خرید انواع کاغذ دیواری ارزان با کیفیت و همچنین گران قیمت در طرح های شیک امروزی و مدرن برای علاقه مندان فراهم می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، پس از مشاهدۀ محصولات موجود در فروشگاه در دسته بندی های متفاوت، بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()