پوستر دیواری پتینه در هر دو دسته بندی طراحی کلاسیک و همچنین مدرن می توان مشاهده نمود. البته لازم به ذکر است که پایۀ اصلی سبک طراحی و نقاشی پتینه، قدیمی جلوه دادن یک محیط و یا ظروف می باشد ولی هنرمندان توانسته اند با خلاقیت، در سبک های متفاوتی، این هنر را پیاده سازی نمایند. در حال حاضر امکان خرید پوستر دیواری پتینه در طرح های متنوع برای علاقه مندان این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی فراهم می باشد.

معرفی انواع طرح پوستر دیواری پتینه

انواع پوستر دیواری پتینه طرح ساده، سنتی، ایتالیایی، کلاسیک و مدرن، گرانیت، نقش برجسته طلایی و نقره ای، ابر و باد، چوب های طبیعی و ... را می توانید از طریق  فروشگاه دیوار دکور فراهم می باشد. بدین ترتیب مناسب با فضاهای مختلف و نوع کاربری که می توانند داشته باشند، می توان از مزایای تصاویر این سبک از پوستر دیواری استفاده نمائید. به طور کلی فضای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و دیگر قسمت های دکوراسیون داخلی را می توان با پوستر دیواری پتینه به بهترین شکل ممکن تزئین نمود.

هم اکنون شاهد رشد روز افزون در صنعت پوستر سازی و دیگر محصولات دیوارپوش می باشیم. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری که محیط دارد و یا قصد داریم تغییرات چشمگیر در فضا ایجاد نمائیم، می توانید از مزایای پوستر دیواری پتینه استفاده نموده و تغییرات چشمگیری بوجود آورید. نصب پوستر دیواری پتینه با الگوهای مدرن و در عین حال کلاسیک متقاضیان زیادی دارد. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری که آن محیط دارد، به سهولت می توان بهترین طرح پوستر دیواری پتینه نقش برجسته و یا سادۀ آن را خریداری نمائید.

متناسب با فضای دکوراسیون منزل، محیط اداری و تجاری، قطعاً امکان خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری پتینه طلاکوب و یا نقره کوب در طرح های شیک کلاسیک مجلل برای علاقه مندان این سبک طراحی دکوراسیون داخلی فراهم می باشد که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور اقدام نمائید و در نهایت محصول با کیفیت مورد پسند خود را سفارش دهید.

فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()