در فرآیند اسباب کشی منزل، به حداقل رساندن خسارت های بسته بندی و حمل و نقل وسایل می باشد که تنها از عهدۀ افراد خبره مراکز  اتوبار بر می آید. همانطور که می دانید در گذشته افرادی که سعی در اسباب کشی منزل و یا محیط کار داشتند با دغدغه هایی همچون بسته بندی، جا به جایی و همچنین چیدمان مجدد آنها در محل جدید رو به رو می شدند. ممکن بود با خسارات سنگین رو به رو شوند و بسیاری از وسایل آنها دچار آسیب دیدگی گردند. امروزه افتتاح مراکز اتوبار و باربری، شرایط مناسبی را به متقاضیانی که قصد جا به جایی دارند، ارائه می دهند.

بدین ترتیب دریافت خدمات از اتوبار به شما کمک می کند که در هزینه و انرژی صرفه جویی کنید. اتوبار آزادی از جمله مراکزی است که در طول فعالیت حرفه ای خود، تلاش نموده اند با ارائه بهترین خدمات به مشتریان، روز به روز فعالیت خود را توسعه داده و در راستای جلب رضایت آنان خدمات اتوبار با بهره گیری از نیروی کارگر ماهر ارائه دهند.

کاهش خسارات حمل و نقل توسط اتوبار و باربری

این مجموعه جهت جلوگیری از وقوع خسارت های ناشی از حمل و نقل، قادر به اجرای بسته بندی اصولی اسباب و اثاثیه بزرگ، شکستنی، چوب و حساس می باشند. هر چه تجربۀ فعالیت مجموعه های اتوبار بیشتر باشد، بدون شک در مدت زمان کوتاه تری می توانند نیاز شما را در حوزۀ اسباب کشی برآورده نمایند.

راه اندازی مراکز اتوبار و  باربری در دهه های اخیر، توانسته تحولی بزرگ ایجاد نموده و به نحوی افراد را از دغدغه های اسباب کشی رهایی سازند. لازم به ذکر است که مجموعه های اتوبار یک سری تعهدات نسبت به مسائل باربری حین حمل و نقل اسباب و اثاثیه باری را بر عهده می گیرند که می توانید با کارشناسان اتوبار آزادی تماس گرفته و مشورت نمائید.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 87
نمایش همه
علاقه مندی ها ()