پیش از هر اقدامی برای انجام نقاشی نما، بایستی با افراد متخصص در این حوزه مشورت نمائید. به طور کلی اجرای نقاشی نما یک کار تخصصی است که از عهدۀ افراد مبتدی بر نمی آید چون نیاز به رعایت نکات ایمنی و همچنین بهره گیری از ابزارآلات کار در ارتفاع می باشد. همانطور که می دانید رنگ به عنوان یکی از ابزارآلات اصلی برای ایجاد تغییر در نمای خارجی ساختمان محسوب می شود و عمدتاً برای ساختمان هایی که دارای نمای سیمانی و آجر هستند، استفاده از رنگ بیشتر متداول است. دریافت خدمات نقاشی نما ، بهترین ترفند برای ایجاد تنوع و زیبایی در فضای بیرونی ساختمان می باشد. مجموعۀ نماروز چند سال متوالی است که توانسته اند با بهره گیری از تخصص نیروی کار مجرب و رعایت کلیۀ نکات ایمنی موفق به اجرای اصولی نقاشی نما با طناب گردند.

اجرای نقاشی نما با بهترین متریال

بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به ایجاد تغییرات و جلوه بخشیدن به نمای خارجی ساختمان می باشند، می توانند از مزایای رنگ برای انجام نقاشی نما بهره گیرند. عمدتاً اکثر افراد متقاضی انجام نقاشی نما با رنگ پلاستیک، بلکا، آکریلیک، کنیتکس، مولتی کالر و روغنی هستند. البته در سطح بازار شاهد تنوع رنگ ساختمان هستیم که یک نقاش ساختمان در ابتدا ویژگی های مثبت و منفی هر کدام از آنها را با شما در میان گذاشته و در نهایت بهترین متریال را برای اجرای نقاشی نمای ساختمان در نظر می گیرند.

با این تفاسیر، محاسبه هزینه نقاشی نما بر اساس جنس رنگ، میزان حجم مصرفی و همچنین مساحت بنا صورت می پذیرد. طیف وسیعی از ارائه خدمات نقاشی نما وجود دارد که بایستی از سوی افراد متخصص صورت بگیرید. استفاده از ابزارآلات مناسب و رعایت نکات ایمنی از مهمترین نکات در اجرای چنین خدمات به شمار می رود. هم اکنون گروه ساختمانی نماروز قادر به انجام نقاشی نما و پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب، داربست و دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع می باشند.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()