تجهیزات ایمنی از وسایل کاربردی است که در راستای حفظ سلامت فیزیکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید سالانه خیلی از افراد به دلایل خطرات و آسیب هایی که حین کار با آن رو به رو می شدند ، دچار آسیب دیدگی قرار می گرفتند. به نوعی آمار مرگ و میر و صدمات جدی در حین کار بسیار زیاد بود ، ولی امروزه با رعایت نکات ایمنی و اهمیت به  خرید تجهیزات ایمنی ، کمتر کسی دچار آسیب دیدگی می شود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین تجهیزات ایمنی را از طریق فروشگاه رادین ایمن با قیمت مناسب خریداری نمائید.

سفارش اینترنتی تجهیزات ایمنی استاندارد

نکات فراوانی در خصوص انتخاب و خرید تجهیزات ایمنی وجود دارد که می توانید متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، مناسب ترین لوازم و تجهیزات ایمنی را خریداری نمائید. لازم به ذکر است که متناسب با نوع خطرات احتمالی همچون برق گرفتگی، سوختگی، سقوط اجسام سنگین، قطعی عضو، مسمومیت تنفسی و پوستی، فرو رفتن اجسام نوک تیز و ... بایستی نسبت به خرید تجهیزات ایمنی توجه داشته باشید.

متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید بهترین تجهیزات ایمنی را متناسب با مشاغل مختلف خریداری نمائید. جهت حفظ سلامت و ایمنی کارگران، بایستی در انتخاب لوازم ایمنی، تا حد امکان توجه داشت. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، به سهولت می توانید وسایل و تجهیزات ایمنی را با برندهای معتبر خریداری نمائید. از آنجایی که تنوع این گونه وسایل در بازار بسیار است، قیمت تجهیزات ایمنی بر پایۀ عوامل متعددی منجمله جنس، سایز، برند و طرح آن تعیین می گردد.

در همین راستا همواره توصیه ما به شما، این است که در انتخاب و خرید تجهیزات ایمنی، بایستی کیفیت متریال تشکیل دهندۀ آنها را در نظر گرفته و سپس قیمت را در ملاک انتخاب خود در نظر بگیرند. جهت خرید اینترنتی تجهیزات ایمنی مانند خرید کفش کار برای کارگاه، کارخانجات و مجموعه های مختلف می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید و سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()