پا از اعضای مهم بدن انسان به شمار می رود و به عنوان قلب عصبی، نقش بسزایی بر روی سلامت فیزیکی دارد. بنابراین حفظ سلامت پاها در مشاغل مختلف برای افراد اهمیت دارد و بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید مناسب ترین کفش نگهبان را خریداری نمائید. در صورت عدم استفاده از کفش مناسب، گرفتاری های مزمن ستون فقرات، هچشم درد و سردرد را می تواند برای افراد بوجود آورد. در نتیجه هنگام خرید کفش نگهبان ، بایستی صدمات جدی که ممکن است سلامت پاهای شما را دچار مخاطره نماید، در نظر بگیرید. فروشگاه رادین ایمن به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین و پخش تجهیزات ایمنی از جمله انواع کفش نگهبان فعالیت می کنند.

مهمترین مشخصه کفش ایمنی نگهبان

اگر در پی خرید کفش ایمنی نگهبان هستید، توصیۀ ما بر این است که فاکتورهای مهم همچون جنس متریال به کار رفته، سایز کفش و رعایت نکات بهداشتی و ارگونومیکی پا صورت گرفته شده باشد. سپس زیبایی و ظاهر کفش نگهبان برای شما بایستی در نظر گرفته شود. عمدتاً انواع کفش نگهبان از جنس مواد پی اورتان ساخته می شوند که مقاومت بالایی در برابر لغزندگی و مواد شیمیایی داشته باشند.

کفش نگهبان در مدل های کفش رسمی و پوتین در طرح های مختلف تولید و عرضه می شوند. بدین ترتیب متناسب با مشاغل ساختمان سازی، کارخانجات تولید فولاد، صنعت معادن و ... شرایط برای خرید کفش نگهبان فراهم می باشد. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید به منظور حفظ سلامت خود از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده نمائید. بدون شک از میان محصولات موجود در فروشگاه، می توانید بهترین کفش نگهبان را با قیمت مناسب خریداری نمائید. خرید دستکش کار را از این مجموعه انجام دهید.

زیر کفش، رویه کفش، سرپنجه، آستر، نخ دوخت، بند کفش، کف داخل کفش و طراحی قالب زیر کفش از جمله اجزای اصلی کفش ایمنی به شمار می روند که با متریال متفاوت و با کیفیت خریداری نمایند. بدین ترتیب از طریق فروشگاه رادین ایمن، می توانید مناسب ترین کفش نگهبان را سفارش دهید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()