تخت دو طبقه از رایج ترین سرویس های خواب به شمار می رود چون گزینۀ مناسبی برای ساختمان های مسکونی کوچک محسوب می گردد. با توجه به اینکه نسبت به گذشته، عموم افراد در منزل خود مجهز به تختخواب هستند. خانواده هایی که با کمبود اتاق خواب جداگانه رو به رو هستند، می توانند جهت خرید تخت دو طبقه در دسته بندی کودکانه، نوجوان و بزرگسال اقدام نمایند. بدون شک انتخاب نوع تخت خواب بر روی استقلال افراد تأثیرگذار است. جهت مشاهدۀ مدل های جدید تخت دو طبقه می توانید به وب سایت فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید.

چهار فاکتور اصلی در انتخاب تخت دو طبقه

لازم به ذکر است که تنوع سبک طراحی و تولید تخت دو طبقه نسبت به گذشته افزایش یافته است. در نتیجه برخی از افراد می توانند اقدام به خرید تخت دو طبقه در طرح های آماده و یا کاملاً سفارشی شده نمایند. به عبارتی در سطح بازار می توانید انواع تخت دو طبقه فلزی و چوبی را در طرح های ساده و کشودار خریداری نمائید.

تخت دو طبقه کشویی و یا میز تحریردار از دیگر مدل های پرفروش این نوع تختخواب به شمار می روند. به طور کلی انتخاب و خرید تخت دو طبقه بر مبنای قیمت، مساحت اتاق، سلیقۀ شخصی و طرح آن صورت می پذیرد. پیش از اقدام به خرید تخت دو طبقه، بایستی از کیفیت و استحکام بدنۀ تختخواب اطمینان حاصل نمائید. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر قادر به تأمین سرویس خواب مورد دلخواهتان خواهید بود.

قیمت خرید تخت دو نفره  و تخت دو طبقه بر پایۀ عوامل مهمی منجمله جنس و طرح آن تعیین می گردد. بدین ترتیب در سطح بازار شاهد فروش تخت دو طبقه ارزان و همچنین گران قیمت هستیم. بدین ترتیب متناسب با بودجۀ شخصی که برای خرید سرویس خواب فرزندانتان در نظر گرفته اید، می توانیت نسبت به خرید آنلاین تخت دو طبقه از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()