تخت دو نفره از جمله پرفروش ترین سرویس های خواب موجود در بازار محسوب می گردد. بدین ترتیب اگر در صدد برای خرید تخت دو نفره هستید، شما به سهولت می توانید از میان محصولات موجود در مراکز عرضۀ سرویس خواب و تجهیزات چوبی دکوراسیون داخلی، کالای مورد نظر خود را خریداری نمائید.

پارامترهای متعددی در خصوص انتخاب تخت دو نفره وجود دارد که افراد بایستی پیش از اقدام به خرید تخت دو نفره ، اطلاعات جامعی در آن خصوص داشته باشد. فروشگاه بهسازان چوب یکی از فروشندگان مطرح در عرصۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی منزل فعالیت دارند و توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، در لیست محصولات خود، انواع تخت دو نفره شیک و مجلل را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند. 

خرید تخت دو نفره شیک و ارزان

بدیهی است که هنگام خرید تخت دو نفره ، سایز تخت، مساحت اتاق، مدل تخت خواب، قیمت و جنس بدنۀ آن حائز اهمیت می باشد. بدون شک متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، بهترین تخت دو نفره ساده، شیک و با دوام را خریداری نمائید.

مهمترین نکته که در زمان خرید تختخواب مطرح می شود، در نظر گرفتن جنس تخت و دوام آن می باشد. متناسب با سلیقۀ شخصی و توان مالی از میان انواع تخت دو نفره چوبی و فلزی، به سهولت می توانید سرویس خواب مد نظر خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید. خرید تاب ریلکسی را از طریق سایت بهسازان چوب انجام دهید.

امروزه در لیست محصولات سرویس خواب در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، امکان خرید تخت دو نفره با کفی جکدار برای شما فراهم می باشد. این نوع تختخواب به دلیل داشتن کفی منحصر به فرد، امکان قرار دادن لوازم و تجهیزات مازاد موجود در اتاق خواب را فراهم می آورد. بدین ترتیب انتخاب مناسبی برای نظم بخشیدن به وسایل اتاق می باشد و عمدتاً برای اتاق خواب های کوچک، می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()