طرح توجیهی از ایده های اصلی برای آینده نگری اجرای یک پروژه و سرمایه گذاری متناسب با کسب و کارهای مختلف می باشد. همانطور که می دانید سرمایه گذاری در هر حوزه ای نیاز به بررسی دقیق دارد که بایستی تمام جوانب را در نظر بگیرید. بدون شک هنگامی که یک ایده کسب و کار به ذهن خطور می کند تا به مرحلۀ اجرا برسد، مستلزم در نظر گرفتن تمام زاوایای آن می باشد. با نگارش انواع طرح توجیهی توسط مهندسین و اقتصاد دادنان، می تواند مسیر برای احداث پروژه های موفق هموار گردد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به صورت حرفه ای، خدمات مشاوره ای و نگارش طرح توجیهی را انجام می دهند.

نگارش تخصصی طرح توجیهی متناسب با هر پروژه

به عنوان مثال پروژه های متعددی منجمله تولید کفش، خیاطی، تولید مانتو شلوار، تولید منسوجات نبافته، راه اندازی گلخانه، پرورش قارچ، تولید محصولات کشاورزی، تولید محصول مواد غذایی جدید، ارائه خدمات جدید و ... از عناوین اجرای پروژه و سرمایه گذاری های مختلف به شمار می روند که مستلزم بررسی تمام جوانب مثبت و منفی اجرای آنها تحت گزارش طرح توجیهی دارد.

سرمایه گذاری در اجرای بسیاری از پروژه ها، ممکن است نتایج ناخوشایند و غیر قابل انتظاری داشته باشد و به همین دلیل همواره متخصصین توصیه به گردآوری طرح توجیهی سرمایه گذاری دارند. در واقع افراد متخصصین امر که آگاهی کامل نسبت به زوایای مختلف اجرای یک پروژه دارند، می تواند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. در واقع بخش های اصلی گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی کشتارگاه دام به مباحث بررسی وضعیت حسابرسی و مالی، مطالعات بازار، تأمین تدارکات و غیره اختصاص داده می شود.

از این رو، اگر تمایل به سرمایه گذاری در حوزۀ معینی را دارید، تهیۀ طرح توجیهی پیش از آغاز پروژه ، ضرورت دارد و بدون شک مانع از هدر رفت هزینه های هنگفت در اجرای چنین پروژه هایی می شود. بدین ترتیب گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با کسب تجربیات فراوان در این حوزه، همواره آمادۀ تهیۀ گزارشات طرح توجیهی به صورت آماده و یا سفارشی می باشند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 88
نمایش همه
علاقه مندی ها ()