فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی بخش مهمی از خدمات فروش تجهیزات آزمایشگاهی را به خود تخصیص داده و در نتیجه مراکزی که قصد راه اندازی آزمایشگاه با کاربری های متفاوت در صنعت، پزشکی، صنایع مواد غذایی، پتروشیمی و ... به سهولت می توانند اقلام مورد نیاز خود را تأمین نمایند. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید شیشه آلات و سایر تجهیزات آزمایشگاهی وجود دارد که بایستی افراد متخصص در این حوزه فعالیت نمایند.

بدیهی است راه اندازی مراکز فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی به خریداران امکان بررسی و مقایسۀ بدون محدودیت زمانی و مکانی را در انتخاب و خرید می دهد. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو سال های متوالی است که توانسته در این عرصه، فعالیت گسترده ای داشته باشند.

بهترین مرکز فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی

بدون شک متناسب با نوع فعالیت مرکز آزمایشگاهی که در اختیار دارید، از طریق  شرکت تجهیزات آزمایشگاهی ، انواع ظروف شیشه ای پیرکس یا بوروسیلیکات را می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید. شیشه آلات آزمایشگاهی عمدتاً از جنس مواد بوروسیلیکات ساخته می شوند تا مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا و مواد شیمیایی خریداری نمائید.

شیشه آلات آزمایشگاهی ویکور نیز دستۀ متفاوتی از ظروف شیشه ای است که در محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند و نقش تعیین کننده ای در انجام آزمایشات مختلف دارند. از ویژگی های شاخص این دسته از شیشه آلات می توان به مقاومت بالای آنها در برابر مواجه با مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی اشاره نمود. هم اکنون به سهولت می توانید از خدمات مراکز فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی، تجهیزات مورد نیاز خود را پس از بررسی و مقایسۀ کلیۀ محصولات موجود در آن مرکز تأمین نمائید.

جهت بهره مندی از خدمات فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی توسط فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، می توانید با مشاوران فروش مجموعه، به صورت آنلاین در تماس باشید. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 81
نمایش همه
علاقه مندی ها ()