در لیست محصولات ایران خودرو، فروش اقساطی دنا مشهود می باشد چون یکی از محصولات با کیفیت و محبوب این کمپانی خودروسازی داخلی به شمار می رود. اگر در تلاش برای خرید اتومبیل شخصی برای خانوادۀ خود می باشید و متأسفانه پول نقد کافی برای خرید نقد اتومبیل ندارید، به سهولت و بدون دغدغه می توانید از شرایط فروش اقساطی دنا بهره مند گردید.

هم اکنون متناسب با بودجه و سطح درآمد و مخارجی که دارید، از طریق خدمات فروش اقساطی دنا به سهولت می توانید خرید خود را انجام دهید. مجموعه دنیای خودرو از جمله مراکز معتبر و شناخته شده در عرصۀ فروش اقساطی خودرو، توانسته اند با ارائه پیشنهادات منعطف، بهترین خدمات را به متقاضیان ارائه دهند.

فروش اقساطی دنا با شرایط منعطف

اگر متقاضی استفاده از شرایط فروش اقساطی دنا هستید، بررسی مشخصات فنی خودرو و همچنین تک تک شرایط پیشنهاد لازم و ضروری است. به عبارتی متناسب با توان مالی می توانید از خدمات فروش اقساطی دنا با اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت بهره مند گردید. خودروی دنا به دلیل داشتن طراحی بدنۀ زیبا و همچنین آپشن و امکانات قابل قبول در میان خودروهای هم ردۀ خود، محبوب می باشد و به همین دلیل خیلی از افراد خواستار استفاده از خدمات فروش اقساطی دنا با تحویل آنی اتومبیل می باشند.  

مهمترین مزیتی که فروش اقساطی دنا با تحویل فوری دارد، این است که ساعاتی پس از عقد قرارداد، اتومبیل خریداری شده به شما تحویل داده می شود و سپس منطبق با تواریخ مقرر، می توانید تسویه اقساط خودرو را انجام دهید. با توجه به اینکه شاهد افزایش روز افزون قیمت اتومبیل در سطح بازار هستیم، بدون شک بهره مندی از خدمات مراکز فروش اقساطی دنا با پرداخت حداقل پیش پرداخت و اقساط بلند مدت، راهکار مناسبی برای مالکیت خودروی شخصی می باشد.

اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در حوزۀ  شرایط خرید اقساطی دنا  را دارید، می توانید با مشاوران فعال مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل نموده و از خدمات مشاورۀ رایگان مجموعه بهره مند گردید.

تلفن های تماس:

02146137212

02146136770

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()