رفع روغن ریزی زانتیا، مسئله مهم و اساسی است که بایستی از سوی راننده هر چه زودتر نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام شود. روغن هیدرولیکی lhm، از جمله روغن هایی است که در طراحی برخی از خودروها به کار برده می شود. در واقع این نوع روغن همچون روغن ترمز عمل می کند. این نوع روغن جهت روان تر کردن چرخش فرمان به کار برده می شود و به نوعی قسمت های مختلف هیدرولیکی خودرو را درگیر می کند. جهت رفع روغن ریزی زانتیا ، می توانید به نمایندگی معتبر تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی خدمات در زمینۀ تعمیرات و رفع روغن ریزی lhm فعالیت می نماید.

دلایل رفع روغن ریزی lhm

یک سیستم هیدرولیک در طراحی تجهیزات و ماشین آلات مکانیکی به کار برده می شود. از این رو به محض مشاهدۀ وضعیت روغن ریزی زانتیا، بایستی نسبت به مرتفع نمودن آن هر چه زودتر اقدام نمود. لازم به ذکر است که تعویض روغن هیدرولیک، یک زمان مشخص دارد که با در نظر گرفتن آن، می توانید نسبت به بهبود عملکرد خودرو بهترین اقدام را انجام دهید. هم اکنون به سهولت می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، نسبت به رفع روغن ریزی زانتیا اقدام نمائید.

با مشاهدۀ وضعیت سیاه شدن روغن، مات شدن رنگ روغن، کاهش سطح روغن هیدرولیک، سفت شدن روغن و ایجاد مقاومت در برابر روان شدن بایستی هر چه سریع تر نسبت به تعویض روغن lhm زانتیا اقدام نمائید. بدین ترتیب در صورت لزوم می توانید نسبت به رفع روغن ریزی زانتیا در مراکز معتبر اقدام فرمائید. عدم تعویض به موقع روغن زانتیا، عملکرد خودرو کاسته می شود و به نوعی مدت زمان ترمزگیری اتومبیل در سطح جاده را تحت تأثیر خود قرار می دهد. در صورت نیاز به تعویض و رفع روغن ریزی lhm  ، با مراجعه به تعمیرگاه زانتیا رهام می توانید با اطمینان خاطر، خدمات مورد نظر را دریافت نمائید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()