فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی از جمله مراکزی است که به صورت اختصاصی در زمینۀ تأمین و عرضۀ شیشه آلات، دستگاه، مواد اولیه و ظروف آزمایشگاهی فعالیت دارند. به طور کلی جهت راه اندازی مراکز آزمایشگاه، بایستی یک سری لوازم و اقلام آزمایشگاهی را انتخاب و خریداری نمائید که کاربری عمومی و یا تخصصی دارند.

با توجه به گستردگی فعالیت چنین مراکزی، شما بدون دغدغۀ زمانی و هزینۀ آنچنان که در گذشته مدت زمان زیادی را در بازار به دنبال خرید اقلام آزمایشگاهی می نمودید، هم اکنون از طریق معتبرترین مراکز  فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی  که تجهیز به سایت فروشگاهی هستند، در هر محیطی می توانید با بررسی کلیۀ اقلام موجود در فروشگاه، سفارش خرید خود را ثبت نمائید. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو از جمله بزرگ ترین مراکز واردات و پخش تجهیزات آزمایشگاهی در سطح کشور به شمار می رود که همواره اکثر مراکز جهت تأمین مواد اولیه و کلیۀ لوازم آزمایشگاهی از خدمات این مجموعۀ معتبر بهره مند می گردند.

بدون محدودیت و اتلاف وقت از خدمات فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی، برای تأمین کلیۀ لوازم ابتدایی و مصرفی بهره مند گردید. بدون دغدغه می توانید با تهیۀ یک لیست از اقلام مورد نیاز آزمایشگاه تشخیص طبی، شیمی، صنایع مواد غذایی و غیره می توانید با مراجعه به فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی، در نهایت تمامی موارد لیست شده را خریداری نمائید.

هم اکنون می توانید با دریافت خدمات مشاوه دقیق فنی، بخش اعظمی از تجهیزات و اقلام مورد نیاز برای مرکز آزمایشگاه خود را در زمینه های مختلف تأمین نمائید. بدون دغدغۀ ذهنی و هیچ محدودیتی می توانید کلیۀ تجهیزات مورد نیاز را اعم از مواد مصرفی، دستگاه، شیشه آلات و ... با برندهای معتبر خارجی و داخلی خریداری نمائید. به صورت تخصصی می توانید از خدماتی که توسط فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به مشتریان ارائه داده می شود، اقدام به خرید اینترنتی اقلام مورد نیاز خود از طریق این  فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()