بهترین متخصص قلب و عروق تلاش می کند بر مبنای تجربیات و دانش آکادمیک که از آن برخوردار است، بتواند بر پایۀ وضعیت بالینی بیمار، بهترین روش تشخیصی را برای فرد تجویز نموده و سپس با مشاهدۀ نتایج آزمایشات، اقدام به درمان بیمار می نماید. قطعاً عملکرد صحیح مغز بر روی روند خون رسانی درست قلب به دیگر اعضای مختلف بدن تأثیر می گذارد. بدون شک درمان بیماری و مشکلاتی که مرتبط با قلب است، در حوزۀ فعالیت  بهترین متخصص قلب و عروق قرار گرفته می شود. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی با در اختیار داشتن تیم و بهترین متخصص قلب و عروق، قادر به ارائه هر گونه آزمایشات تشخیصی در این حوزه می باشند.

بهترین متخصص قلب در شرق تهران

لازم به ذکر است که روند درمان بیماری های قلبی و عروقی بر پایۀ تشخیص به موقع و کاملاً اصولی می باشد. به طور کلی با انجام آزمایشات تشخیصی به موقع که توسط بهترین متخصص قلب و عروق برای افراد تجویز می شود، می توان بسیاری از مشکلات و و نارسایی های قلبی را در مدت زمان کوتاهی تشخیص داد. بنابراین بهترین روش در زمینۀ درمان چنین بیماری هایی به شمار می رود.

جهت انجام آنژیوگرافی قلب،  اکوی قلب ، تست ورزش و ... بایستی به مراکز معتبری که تجهیز به امکانات پیشرفته می باشند، مراجعه نمائید. لازم به ذکر است که اکثر مواقع بهترین متخصص قلب و عروق به هر دلیلی اقدام به عمل جراحی شخص نمی نماید بلکه در اولین نوبت، با مشاهدۀ نتایج آزمایشات و تست های صورت گرفته، ابتدا نوع اختلال و بیماری را تشخیص داده و در صورت نیاز به جراحی بایستی به متخصص جراح قلب ارجاع داده شود.

با این تفاسیر، وظیفۀ اصلی بهترین متخصص قلب و عروق ، تشخیص و درمان بیماری های قلبی با استفاده از روش های پیشگیرانه و در نهایت استفاده از دارو می باشد. در صورت نیاز به اجرای آنژیوگرافی قلب، توصیه ما بر این است که از خدمات کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی می توانید بر اساس تعرفه های مشخص بهره مند گردید.

 

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

 آدرس کلینیک: تهران، میدان هفت حوض نارمک، ضلع شمال غربی میدان، ابتدای خیابان آیت، نبش خیابان مهرانپور، ساختمان پزشکان 588

آدرس بیمارستان: تهرانپارس، نبش فلكه سوم، بيمارستان فوق تخصصی تهرانپارس
تلفن: 09373585813
ایمیل: drriasatii@gmail.com 

ساعات حضور دکتر در مطب:
روزهای فرد : 5 بعد از ظهر الی 10 شب

ساعات حضور دکتر در بیمارستان
شنبه : 4/5 عصر تا 8 شب

چهارشنبه : 8/5 صبح تا 2 بعداز ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()