کمپرسور اسکرو یکی از پرکاربرد ترین دستگاه هایی است که نقش مهمی بر روی عملکرد سیستم های مختلف دارد. مصارف کمپرسور اسکرو را می توان در صنعت هوایی جهت تولید هوای فشرده برای موتورهای توربین مشاهده نمود. ضمن آنکه موارد کاربرد دیگر کمپرسور اسکرو در صنعت خودروسازی، الکترونیک، شیمیایی، لوازم خانگی و غیره مشهود می باشد. بدین ترتیب کارخانجات بزرگ و متوسط متناسب با محصولاتی که تولید می کنند، از طریق فروشگاه مکانیکا، می توانند اقدام به خرید کمپرسور اسکرو با برندهای مختلف نمایند.

نکات مؤثر در خرید کمپرسور اسکرو

هنگام خرید کمپرسور اسکرو بایستی یک سری نکات مهم و اساسی را در نظر بگیرید چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد آن دارد. در واقع مقدار فشار مکش، میزان ظرفیت، سرعت، نحوۀ عملکرد، نوع موتور محرک، شیوۀ روغن کاری و ظرفیت دهش از جمله موارد کلیدی هستند که نقش مستقیم بر روی انتخاب دستگاه کمپرسور اسکرو دارد.

کمپرسور اسکرو از نظر نوع سیستم خنک کننده در دو دسته بندی اصلی بدون روغن و با روغن تقسیم بندی می شود. بدین ترتیب کارخانجات بر اساس نوع تجهیزاتی که قصد ساخت آن را دارند می توانند مناسب ترین مدل کمپرسور اسکرو را انتخاب نموده و خریداری نمایند. عمدتاً از مزایای کمپرسور اسکرو بدون روغن در صنعت مواد غذایی و تجهیزات بهداشتی به کار برده می شود چون تمام نکات بهداشتی در ساخت این دستگاه رعایت می شود.

این در حالی است که در اکثر سیستم ها و تجهیزات صنعتی، خرید کمپرسور اسکرو روغنی کارآمد است چون کاربرد روغن باعث افزایش بازدهی سیستم می گردد. ضمن آنکه به کارگیری روغن به عنوان خنک کاری هوای فشرده و در نهایت روانکاری روتورها صورت می گیرد که باعث ممانعت از بازگشت فشار به درون سیستم گردد. فشار خروجی راحت تر انتقال پیدا کند. جهت خرید کمپرسور اسکرو مانند  خرید کمپرسور پیستونی و اطلاع از قیمت روز آنها می توانید با واحد فروش مجموعۀ مکانیکا تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

    فروشگاه مکانیکا 

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()