لاستیک کنتیننتال یکی از معروف ترین تایرهای موجود در بازار محسوب می گردد که افراد زیادی خواستار خرید آن هستند. تایر خودرو با توجه به ارتباطی که با سطح جاده دارد، بسیار زود دچار فرسایش می گردد و به همین دلیل راننده بایستی هر چند وقت یکبار به بررسی وضعیت لایۀ خارجی لاستیک بپردازد. در صورت مشاهدۀ از بین رفتن اج ها و صاف شدن لایۀ خارجی تایر، بایستی نسبت به تعویض تایر ماشین اقدام نمائید. در این صورت با بررسی و مقایسۀ مشخصات فنی، می توانید نسبت به خرید لاستیک کنتیننتال تصمیم بگیرید. فروشگاه همپا با هدف برآورده نموده و جلب رضایت مشتریان، در لیست لاستیک های خارجی، مدل های متنوعی از لاستیک کنتیننتال رادیال را عرضه می نمایند.

شاخص های مهم در خرید لاستیک کنتیننتال

به دلیل تنوع بالای برند و مدل های لاستیک در سطح بازار، امروزه برای افرادی که تا کنون سابقۀ خرید لاستیک نداشتند، می تواند کار دشواری به نظر آید. بدین ترتیب مشورت نمودن با افراد متخصص و دارای تجربه در حوزۀ فروش لاستیک خودرو، می توانند شما را در مسیر خرید لاستیک کنتیننتال اورجینال راهنمایی کنند.

قیمت لاستیک کنتیننتال بر اساس سال تولید، نوع ساختار و تکنولوژی ساخت تعیین می گردد که البته وارداتی بودن محصولات این برند، باعث می گردد که نرخ روز ارز بر روی نوسان قیمت تایر در بازار داخل گردد. بر اساس مطالب مذکور، تأمین لاستیک خودرو یک کار حساس به شمار می رود. از این رو هنگام خرید لاستیک کنتیننتال سواری بایستی به طور دقیق مشخصات فنی آن را بررسی نموده و در نهایت بهترین تایر را خریداری نمائید.

هم اکنون به صورت آنلاین و غیر حضوری از طریق مراکز معتبر در حوزۀ فروش تایر، می توانید مناسب ترین لاستیک کنتیننتال اورجینال را خریداری نمائید. البته بایستی خرید خود را همراه با گارانتی معتبر انجام دهید. بدون شک نوع لاستیک بر روی طول عمر آن و همچنین کیفیت رانندگی فرد تأثیر می گذارد و به همین دلیل هنگام خرید لاستیک کنتیننتال بایستی تمام جوانب کار را بررسی نموده و با اطمینان خاطر از طریق لاستیک فروش معتبر هم پا می توانید بهترین لاستیک را خریداری نمائید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()