واحد گشت از جمله مراکزی است که نقش مؤثر در سیستم حمل و نقل شهری دارد. ضمن آنکه تأثیر مستقیم بر روی کاهش حجم ترافیک شهری دارد چون امکان تردد گروهی از افراد را با استفاده از یک اتوبوس دربستی فراهم می آورد. امروزه واحد گشت جزء مهمترین واحدهایی است که خدمات ارزنده ای در بخش ناوگان حمل و نقل شهری، به صورت خصوصی به هموطنان ارائه می دهند. واحد گشت تهران یکی از باسابقه ترین مراکز واحد گشت در منطقۀ تهران، بهترین شرایط را در حوزۀ خدمات واحد گشت مانند کرایۀ اتوبوس دربستی فراهم نموده است.

خدمات واحد گشت برای مراسم های مختلف

بدین ترتیب اشخاص حقیقی و همچنین شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می توانند برای حمل و نقل و تهیۀ وسیلۀ ایاب و ذهاب گروهی از افراد، با مراکز واحد گشت تماس حاصل نموده و بهترین خدمات را دریافت نمایند. بنابراین افرادی که قصد راه اندازی مراسم خاکسپاری و عزاداری را دارند، می توانند جهت افزایش رفاه میهمانان از خدمات باسابقه ترین مراکز واحد گشت استفاده نمایند.

در حال حاضر برای شرکت ها و مؤسسات دولتی همچون کارخانجات، مدارس، شرکت ها، باشگاه ها، آژانس های مسافرتی و گردشگری که قصد جا بجایی تعداد افراد بالای 10 نفر را از یک مبدأ به مقصد یکسان دارند، می توانند از خدمات واحد گشت برای اجاره اتوبوس دربستی معمولی و یا vip استفاده نمایند. در نتیجه بدون اتلاف وقت، یک روز و یا ساعاتی پیش از موعد مقرر برای جا به جایی و دروهمی می توانید از طریق واحد گشت ، مدل اتوبوس دربستی را متناسب با ظرفیت مورد نظر رزرو نمائید.

هزینۀ خدمات واحد گشت مانند واحد گشت بهشت زهرا  بر مبنای عواملی همچون مدل اتوبوس، تعداد ظرفیت، سطح امکانات رفاهی موجود در اتوبوس، مدت زمان بر اساس ساعت و میزان مسافت بر اساس کیلومتر تعیین می گردد. با این تفاسیر، جهت کسب اطلاعات بیشتر و در نهایت رزرو اتوبوس دربستی vip می توانید با دفتر پذیرش واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 78
نمایش همه
علاقه مندی ها ()