آینه کنسول از پرکاربردترین لوازم دکوراتیو است که در طراحی اکثر دکوراسیون های داخلی می توان ملاحظه نمود. خرید آینه کنسول تنها برای مشاهدۀ خود در مقابل آن نمی باشد، بلکه به منظور تزئین دکوراسیون و جلوه بخشیدن به محیط تهیه می گردد. امروزه شاهد تولید و فروش آینه کنسول در طرح های متنوع تر هستیم چون تولید کنندگان توانسته اند به منظور کاهش قیمت آینه کنسول از متریال چوب مصنوعی استفاده نمایند. فروشگاه بهسازان چوب از جمله مراکز عرضۀ تجهیزات خانگی چوبی است که توانسته اند در لیست محصولات خود، انواع میز و آینه کنسول را به فروش برسانند.

خرید آینه کنسول با کیفیت مرغوب

بدین ترتیب متناسب با فضایی که برای قرار دادن آینه کنسول در نظر گرفته اید، می توانید بهترین محصول را خریداری نمائید. هم اکنون در لسیت محصولات دکوراتیو خانگی می توانید آینه کنسول مدرن و یا کلاسیک را سفارش دهید. هم اکنون متناسب با محیط های مختلف، به سهولت می توانید میز و آینه کنسول چوبی مدرن را متناسب با دکوراسیون امروزی انتخاب نمائید.

قرار دادن آینه کنسول، علاوه بر اینکه کاربردی است بلکه به زیبایی و جلوۀ دکوراسیون کمک می کند. اگر در دکوراسیون سالن پذیرایی، دارای فضای خالی می باشید، آینه کنسول فلزی و یا چوبی می تواند گزینۀ مناسبی محسوب شود. میز و آینه کنسول در طرح های شیک و امروزی ساخته می شوند که باعث گردیده هارمونی تمام اجزای دکوراسیون به بهترین شکل ممکن حفظ گردد. خرید کتابخانه چوبی را از سایت بهسازان با کیفیت بالا انجام دهید.

حفظ ماهیت تک تک اجزای موجود در دکوراسیون داخلی، بینندگان را مجذوب خود می کند. بدین ترتیب با خرید آینه کنسول ارزان نیز می توانید تغییرات این چنینی را بوجود آورید. لازم به ذکر است که قیمت آینه کنسول بر اساس جنس و طرح آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در دکوراسیون داخلی منزل دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، پس از مشاهدۀ محصولات متنوع، بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()