لاستیک کومهو از جمله تایرهای پرفروش در بازار محسوب می گردد. مدل لاستیک بر روی کیفیت رانندگی و کنترل پذیری فرمان خودرو تأثیر می گذارد. قیمت لاستیک کومهو در سطح بازار ثبات ندارد چون متأسفانه نوسان قیمت نرخ ارز را در ایران شاهد هستیم. لاستیک از اجزای مهم اتومبیل به شمار می رود و حفظ و نگهداری آن برای راننده حائز اهمیت می باشد. فروشگاه همپا یکی از فروشندگان بزرگ در زمینۀ لاستیک به شمار می رود که در طول فعالیت حرفه ای خود، موفق به عرضۀ انواع لاستیک خارجی با برندهای کره ای، اروپایی و غیره گردیده اند. جهت اطلاع از  قیمت لاستیک کومهو می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی این مجموعۀ معتبر مراجعه نمائید.

قیمت جدید لاستیک کومهو

چندین سال از فعالیت این مجموعه می گذرد که توانسته اند رضایت مندی مشتریان را بیش از پیش جلب نمایند. انتخاب لاستیک خودرو با در نظر گرفتن یک سری نکات مهم انجام می پذیرد. بدین ترتیب اگر در پی تعویض تایرهای خودرو هستید، از میان محصولات موجود در بازار، صرف نظر از قیمت لاستیک کومهو، قطعاً مدلی متناسب با مشخصات فنی و موتور اتومبیل خود خریداری نمائید.

قیمت خرید لاستیک کومهو به سال تولید آنها بستگی دارد و به همین دلیل توصیۀ ما بر این است که از خرید لاستیک کومهو ارزان که بیش از 4 سال از تاریخ تولید آن گذشته است، اجتناب نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش اینترنتی لاستیک کومهو می توانید با سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید. مجموعۀ همپا در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند با بررسی وضعیت بازار و نیاز مشتریان، انواع لاستیک کومهو را تأمین نموده و در اختیار آنان قرار دهند.

با توجه نوسان قیمت ارز در بازار و همچنین تنوع مدل های تایر ماشین، قیمت لاستیک کومهو بر اساس سال تولید نیز با یکدیگر متفاوت تعیین می گردد. در نتیجه هنگام خرید لاستیک های خارجی به مراکز فروش لاستیک معتبر و با سابقه مراجعه نموده و قطعاً از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید.

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()