آیفون تصویری ارتباط داخلی از پرفروش ترین دستگاه های آیفون تصویری به شمار می رود که می توانید در مدل های متفاوت آن را خریداری نمائید. مقصود از مدل های متفاوت، دستگاه هایی که دارای قابلیت های مازاد بر آن هستند که سطح رفاه ساکنین ساختمان را بیشتر می نماید. ضمن آنکه ارتباط میان واحدها توسط آیفون تصویری به راحتی فراهم می باشد.

جهت خرید آیفون تصویری ارتباط داخلی می توانید به مراکز عرضۀ این دستگاه مراجعه نمائید. فروشگاه تکنما شاپ به عنوان یکی از مراکز معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود، مدل های متفاوتی از آیفون تصویری را در دسترس انتخاب مشتریان قرار می دهند.

خرید آیفون تصویری ارتباط داخلی حافظه دار

آیفون تصویری به دلیل قابلیت نمایش داده های تصویری، بیش از نسل قدیمی یعنی آیفون های صوتی مورد استقبال گسترده قرار گرفت. در عین حال تولید کنندگان با افزودن قابلیت های بیشتر به این دستگاه توانستند سطح رضایت مندی مشتریان را دو چندان نمایند. تجهیز نمودن ساختمان به آیفون تصویری ارتباط داخلی، سطح رفاه ساکنین ساختمان را بیشتر می نماید.

به واسطۀ آیفون تصویری ارتباط داخلی، ساکنین ساختمان می توانند با واحد یا اتاق نگهبان ارتباط داشته باشند. هنگام انتخاب آیفون تصویری بایستی مشخصات فنی دستگاه را دقیق تر بررسی نموده تا در نهایت متناسب با نیازی که دارید، کاربردی ترین دستگاه آیفون را خریداری نمائید.

میزان ظرفیت حافظه داخلی، قابلیت باز نمودن درب پارکینگ، ابعاد صفحه نمایشگر، نوع مانیتور (دکمه دار و یا لمسی )، جنس بدنه، قابلیت عیب یابی هوشمند، قابلیت اتصال به دو پنل، قابلیت اتصال به دو دوربین و ... برخی از مواردی هستند که هنگام خرید آیفون تصویری ارتباط داخلی بایستی در نظر بگیرید.

با در نظر گرفتن موارد مذکور، قیمت خرید آیفون تصویری ارتباط داخلی متفاوت از یکدیگر تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ ، به صورت آنلاین همراه با گارانتی مناسب ترین آیفون تصویری را سفارش دهید.

تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()