صندلی راک با متریال چوب ساخته می شود که از گذشته تا کنون طرح های متنوع آن را می توان ملاحظه نمود. زمانی که تصمیم بر خرید صندلی راک  گرفتید، اینکه چه استفاده ای از آن دارید، باعث می گردد که از میان طرح های متنوع این نوع صندلی، انتخاب متفاوت تری داشته باشید. از ویژگی مهم صندلی راک می توان به حرکت گهواره ای مانند آن اشاره نمود که حول محور خطی، به سمت جلو و عقب اشاره کرد. فروشگاه بهسازان چوب به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش لوازم چوبی خانگی فعالیت می کند. در نتیجه جهت تهیۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی می توانید وب سایت فروشگاهی این مجموعۀ معتبر مراجعه نمائید.

خرید صندلی راک پاف دار

شنیدن عنوان صندلی راک و یا دیدن آن، خاطرات خوشی که افراد با مادربزرگ و پدربزرگ خود داشتند را یادآوری می کند. آنها با نشستن بر روی صندلی راک، مشغول قصه گویی، نوشیدن چایی، استراحت کردن و یا بافندگی بودند. با توجه به حرکت متناوبی که صندلی راک دارد، همواره خیلی از افراد متقاضی داشتن آن هستند که بخشی از فضای دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، اتاق خواب و یا تراس را به آن اختصاص دهند. خرید مبل اداری را از طریق سایت بهسازان چوب در انواع مدل ها انجام دهید.

چندین سال است که از سوی تولیدکنندگان شاهد خلاقیت در طراحی و ساخت صندلی راک هستیم. در نتیجۀ این اتفاق، فروش صندلی راک سنتی و صندلی راک مکانیزم دار که دارای پاف می باشد را در سطح بازار مشاده نمائید. با توجه به سلیقۀ شخصی، امکان خرید صندلی راک در طرح های شیک مدرن امروزی نیز برای شما فراهم می باشد.

جنس متریال و شکل طراحی دو عامل اصلی در تعیین قیمت صندلی راک به شمار می روند که می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی آنها را خریداری نمائید. اگر تمایل به خرید صندلی راکینگ سنتی را با قیمت مناسب دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، مناسب ترین محصول را خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()