کتابخانه یکی دیگر از وسایل خانگی است که جنبۀ تزئینی ندارد بلکه کاربردی بوده و جهت نگهداری کتاب و لوازم التحریر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. افرادی که اهل کتاب و به نوعی مطالعه کردن هستند، قطعاً با نحوۀ نگهداری کتاب ها، مجلات، دفاتر و وسایل دفتری خود می باشند. از این رو به این دسته از افراد، می توانید خرید کتابخانه خانگی را به عنوان بهترین گزینه پیشنهاد دهید. جهت مشاهدۀ مدل های متنوع کتابخانه چوبی می توانید به سایت فروشگاهی بهسازان چوب مراجعه نمائید و بررسی بیشتر بر روی آنها داشته باشید.

سفارش کتابخانه خانگی در طرح های شیک

یک سری پارامتر و فاکتور در انتخای کتابخانه خانگی مطرح می باشد که شما با در نظر گرفتن آنها، در نهایت می توانید محصول مناسبی را خریداری نمائید. جنس چوب، ابعاد، ارتفاع طبقات، میزان گنجایش و طرح از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید کتابخانه چوبی بایستی مد نظر قرار دهید. معمولاً از چوب های درخت گردو، توت، بلوط، راش، گیلاس و بادام برای ساخت کتابخانه استفاده می نمایند.

با این اوصاف قیمت کتابخانه بر مبنای فاکتورهای مذکور، متفاوت از یکدیگر تعیین می گردد. قطعاً متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، امکان خرید کتابخانه چوبی ارزان و با کیفیت در طرح های مدرن امروزی برای شما کتاب دوستان فراهم می باشد.

پیش از انتخاب کتابخانه خانگی بایستی مساحت و فضای خالی که برای قرار دادن این وسیله در نظر گرفته اید را ملاک انتخابی خود به شمار آورید. امروزه طراحان لوازم چوبی خانگی توانسته اند با ارائه ایده های خلاقانه، طرح های شیک و متنوعی از کتابخانه چوبی را اجرایی نمایند. کتابخانه درختی از رایج ترین و جدیدترین طرح های این وسیله به شمار می رود که می توانید آن را سفارش دهید.

بر اساس طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و یا اتاق مطالعه، بدون تردید کتابخانه چوبی مناسبی را می توانید با قیمت مناسب انتخاب نمائید. جهت خرید تخت دو نفره و کتابخانه خانگی می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و خرید خود را نهایی نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()