لاستیک کره ای از جمله تایرهای پرفروش در لیست تایرهای خارجی است که طرفداران بسیاری دارد. اگر متقاضی تعویض لاستیک های خودرو هستید، در نظر گرفتن مشخصات فنی خودرو و همچنین لاستیک های فابریک اتومبیل، به شما کمک می کند که بتوانید در نهایت مناسب ترین تایر را برای اتومبیل خود خریداری نمائید.  فروش لاستیک کره ای  در بازار ایران متقاضیان بسیاری دارد چون محصولات تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند. فروشگاه همپا به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک کره ای گردند.

خرید لاستیک کره ای اورجینال

از برندهای معروف و پرفروش لاستیک کره ای می توان به لاستیک های هانکوک، لاستیک کومهو، لاستیک نکسن، تایر رودستون، لاستیک لوفن و جی پلانت اشاره نمود. بدین ترتیب با در نظر گرفتن مدل اتومبیل، از میان محصولات موجود در بازار، شما راحت تر از گذشته می توانید لاستیک کره ای اورجینال خریداری نمائید.

عوامل متعددی در انتخاب و خرید لاستیک خودرو مؤثر است که رانندگان می بایست با در نظر گرفتن آنها، بهترین تایر را تهیه نمائید. قیمت لاستیک کره ای بر مبنای برند و کیفیت محصولات آن تعیین می گردد. البته وارداتی بودن لاستیک کره ای، نوسان قیمت ارز در داخل کشور نیز به طور مستقیم بر روی قیمت لاستیک های خارجی تأثیر می گذارد. با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود، می توانید شرایط مناسبی برای رانندگی فراهم آورید.

هم اکنون متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، امکان خرید لاستیک کره ای اورجینال با مشخصات فنی متفاوت برای شما فراهم می باشد. در لیست لاستیک های کره ای، شما به سهولت می توانید لاستیک های تمام فصل، زمستانی و تابستانی را با ساختار رادیال و بایاس خریداری نمائید. جهت بررسی مشخصات فنی و  خرید لاستیک چینی و کره ای می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و در نهایت همراه با گارانتی معتبر، تایر استاندارد مورد نظر خود را خریداری نمائید.

 فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 68
نمایش همه
علاقه مندی ها ()