خرید عمده هندزفری بیسیم را بدون واسطه از طریق مراکز عرضۀ لوازم جوانبی موبایل یا همان نمایندگی های مجاز می توانید انجام دهید. با توجه به تنوع بالای برند و مدل های هندزفری در سطح بازار، انتخاب و خرید این گونه تجهیزات جانبی موبایل برای افراد کار دشواری می باشد. معمولاً به افرادی که قصد خرید لوازم جانبی موبایل را دارند، پیشنهاد داده می شود که با تهیۀ یک لیست، راحت تر می توانند آنها را خریداری نمایند. چندین سال است که بازرگانی 414 به عنوان نمایندگی مجاز برند بیسوس در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است و بدین ترتیب توانسته امکان خرید عمده هندزفری بیسیم بیسوس را برای عموم مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم آورند.

خرید عمده هندزفری بی سیم با گارانتی معتبر

بسیاری از افراد، در زمان خرید هدفون، تنها قیمت و طراحی ظاهری آن را ملاک انتخاب خود قرار می دهند ولی نکتۀ مهم و قابل توجهی که در اینجا وجود دارد، این است که اصل بودن آنها بیشتر حائز اهمیت است. بدین ترتیب جهت خرید عمده هندزفری بیسیم بایستی نسبت به اورجینال بودن آن اطمینان حاصل نمائید. امروزه بیشتر افراد متقاضی خرید هندزفری بی سیم هستند چون استفاده از آن برای افراد راحت تر است و دیگر نیاز نیست نگران قطعی کابل های هندزفری سیمی باشند.

 هندزفری بیسیم به عنوان یکی از لوازم جانبی موبایل پرفروش محسوب می گردد که می توانید با برندهای معتبر آن را خریداری نمائید. کیفیت صدا، میزان نگهداری شارژ و نحوۀ قرارگیری آن بر روی گوش از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید عمده هندزفری بیسیم بایستی در نظر بگیرید چون قصد خرید تعداد قابل توجهی از آن را دارید.

جهت استعلام قیمت  خرید عمده پاوربانک و خرید عمده هندزفری بیسیم با برند باسئوس می توانید با واحد فروش نمایندگی مجاز بازرگانی 414 مراجعه نمائید که البته با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعۀ معتبر به صورت آنلاین می توانید اقدام به ثبت سفارش با قیمت ارزان تر از بازار نمائید.

  فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

تلفن های فروشگاه:             

02166762740     09125005285                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()