مبل اداری از مهمترین وسایلی است که به عنوان تجهیزات دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو مدیران تلاش می کنند با در نظر گرفتن تمام جوانب و بررسی فاکتورهای مهم، اقدام به  خرید مبل اداری نمایند. با توجه به اینکه در محیط اداری، رفت و آمدهایی با ارباب رجوعان، رقبای تجاری و همکاران وجود دارد. بدین ترتیب هنگام خرید مبل اداری، اجزای اصلی آن در انتخاب تاثیرگذار می باشد. دسته، نشیمنگاه، پایه و تکیه گاه از جمله اجزای اصلی مبل اداری به شمار می روند که نقش بسزایی در انتخاب آن دارد. فروشگاه بهسازان چوب یکی از عرضه کنندگان تجهیزات دکوراسیون اداری به شمار می رود که می توانید با مراجعه بدان، لوازم مورد نیاز خود را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید مبل اداری با کیفیت

معمولا مبل اداری چستر، به عنوان مبل اداری لوکس رسمی به کار برده می شود. مدیران، نوع مبلمان اداری که برای اتاق مدیریت و یا سالن اجتماعات و انتظار انتخاب می نمایند، متفاوت از یکدیگر می باشد. بدین ترتیب شما متناسب با فضای دکوراسیون اتاق مدیریت و دیگر قسمت های محیط اداری، بهترین مبل اداری را انتخاب نمائید.

المان های هایی که برای یک محیط اداری حائز اهمیت می باشد را می توانید در انتخاب مبل اداری به مخاطبان خود نشان دهید. در واقع شما متناسب با فضایی که در اختیار دارید و همچنین نوع فعالیت و میهمانان خود، انتخاب مناسب تری از مبلمان اداری داشته باشید. جهت خرید مبل اداری رسمی با جنس چرم می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی، شما دسترسی بدون محدودیت به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه خواهید داشت. به صورت آنلاین قادر به انتخاب بهترین مبل اداری در طرح های متفاوت هستید. فروش کمد لباس از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72       

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 81
نمایش همه
علاقه مندی ها ()