فروش فن بر اساس نوع کاربری که می توانند داشته باشند، در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد. فن از جمله وسایلی است که طراحی آن با هدف چرخش و تعویض هوای سالم با هوای نامطبوع صورت می پذیرد. فروش رایج ترین انواع فن عبارتند از فن های خانگی و صنعتی است که بر اساس نوع جریان به سه دسته بندی اصلی فن های محوری، سانتریفیوژی و متقاطع تقسیم بندی می شوند. بنیس کمپانی در حوزۀ  فروش فن با کیفیت ، توانسته اند در برندهای معتبر و مدل های پرکاربرد فعالیت خود را ادامه دهند.

فروش فن خانگی و صنعتی

فن به عنوان کاربردی ترین وسایلی است که در سیستم های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب پس از بررسی تمام جوانب کار، می توانید مناسب ترین فن را منطبق با نوع سیستم تهویۀ هوا خریداری نمائید. هنگام فروش فن، مدل های متفاوتی از این دستگاه را می توانید مشاهده نمائید که از نظر نوع جریان و سایز متفاوت از یکدیگر ساخته می شوند. بنابراین هنگام  خرید فن و فیلتر بایستی تمام بررسی های لازم صورت گرفته شود.

هواکش صنعتی فلزی بدون قاب ، هواکش صنعتی فلزی مکنده ، هواکش خانگی لوله ای ، فن صنعتی اکسیال طرح آلمان ، فن صنعتی آکسیال فلزی و  ... را می توانید در لیست  فروش فن ملاحظه نمائید. در نتیجه متناسب با سیستم هایی که قصد راه اندازی آنها را دارید، می توانید مناسب ترین فن و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی سیستم های هواکش را خریداری نمائید.

نکات مهم و اساسی را بایستی هنگام خرید فن در نظر بگیرید که مهندسین متخصص در این حوزه به سهولت قادر به شناسایی و در نظر گرفتن آنها هستند. فاکتور مهمی که هنگام استفاده از هواکش یا فن صنعتی وحود دارد، میزان هوای کافی در هنگام ورود و جایگزینی آن با هوای آلوده می باشد. عدم توجه به این فاکتور، می تواند فشار منفی برای سیستم به وجود آورد.

  بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 80
نمایش همه
علاقه مندی ها ()