لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در لیست تجهیزات ماشین آلات سنگین کوماتسو در مراکز عرضۀ این نوع قطعات، می توان خریداری نمود. همانطور که می دانید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در میان مدل های مختلف، تمایزهای چشمگیر نسبت به یکدیگر دارند.

در ادامۀ مقالۀ این هفته تلاش داریم تا شما را با برخی از انواع و خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در بازار تهران آشنا سازیم. اجزای اصلی بیل مکانیکی عبارتند از زیربندی، کابین راننده ، موتور، سیستم احتراق و بوم یا باکت می باشد. در صورت نیاز به تأمین انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می توانید با کادر فروش پارت یدک راهسازی تماس بگیرید و موجود بودن قطعات مورد نظر خود استعلام نمائید.

لوازم یدکی زیربندی بیل مکانیکی کوماتسو

بر اساس مطالب مذکور، قسمت زیر بندی بیل مکانیکی شامل قطعات اصلی متعددی است که عبارتند از شاسی، دنده اسپراکت، یوک زنجیر، کفشک، غلتک، ایدلرها و پیچ و مهره زیربندی می باشند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد نسبت به یکدیگر می باشند که سالم بودن آنها بر روی کیفیت عملکرد بیل تأثیرگذار است.

برخی از لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو که مرتبط به کابین راننده می شوند، شامل قطعه کنترل اصلی، ROPS، مخزن سوخت، موتور، مخازن سیالات هیدرولیک، شیره کنترل اصلی و وزنه تعادل می باشند.

حفظ و نگهداری از کلیۀ قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو از سوی راننده ضرورت دارد چون هیچ پروژه ای بدون ماشین آلات سنگینی همچون بیل مکانیکی ، لودر ، گریدر ، جرثقیل و ... قابل اجرا نمی باشند. بنابراین بایستی رانندگان با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد بیل، هر چه زودتر نسبت به مرتفع نمودن ایراد و نقص فنی آن اقدام نمایند. در صورت نیاز به  خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندهای مشهور می توانید با مرکز فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

 

پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 62
نمایش همه
علاقه مندی ها ()