کوپلینگ Rotex در طراحی موتور ماشین آلات و دستگاه های صنعتی به کار برده می شود. به عبارتی کوپلینگ روتکس امکان اتصال دو شفت درون موتور را فراهم می آورد و به همین دلیل بایستی مقاومت لازم برای گشتاورهای بالا را داشته باشد. اگر در صدد برای خرید کوپلینگ Rotex  هستید، بررسی مشخصات فنی آن برای تکنسین ضرورت دارد چون به فرد کمک می کند که بتواند متناسب با عملکرد دستگاه، بهترین قطعه را انتخاب نماید. متریال اصلی این نوع کوپلینگ شامل آلومینیوم، چدن و استیل استنلس است که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد. شرکت کیهان افزار زاگرس در لیست قطعات کوپلینگ توانسته اند موفق به فروش کوپلینگ Rotex در ابعاد متفاوت گردند.

موارد کاربرد کوپلینگ روتکس

جهت اتصال و به کارگیری کوپلینگ روتکس از مواد پلی اورتان بهره گرفته می شود. به عبارتی این نوع کوپلینگ، دارای خاصیت ضربه گیری با انعطاف پذیری بالایی می باشد. کاربرد کوپلینگ Rotex را می توانید در محیط های روغنی، نفتی، اسیدی و آب شور مشاهده نمائید. چرا که از آلیاژهای ضد زنگ برخوردار هستند و مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند.

کوپلینگ روتکس مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی منجمله حداقل دمای سرد منفی 50 درجه سانتی گراد الی 120 درجه سانتی گراد بالای صفر را دارند. در همین راستا کاربرد گستردۀ کوپلینگ Rotex در طراحی و ساخت موتور ماشین آلات مشهود می باشد. صاحبان مشاغل متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، می توانند کاربردی ترین کوپلینگ روتکس را خریداری نمایند.

قیمت فروش کوپلینگ روتکس بر اساس جنس و سایز آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با پروژه های مختلف می توانید کاربردی ترین کوپلینگ را خریداری نمائید. مصارف کوپلینگ روتکس در ابعاد متفاوت جهت ساخت تجهیزات پالایشگاه های نفت، پتروشیمی، صنعتی، فولاد، ماشین آلات سنگین، نظامی و ... می توان ملاحظه نمود. هم اکنون جهت خرید کوپلینگ Rotex اورجینال با قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس گرفته و هماهنگی های لازم را برای خرید غیر حضوری و یا اینترنتی انجام دهید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 76
نمایش همه
علاقه مندی ها ()