وکیل شیراز به عنوان نمایندۀ رسمی اشخاصی است که دارای پرونده های حقوقی دارند، در جلسات دادگاهی حضور پیدا می کنند. به عبارتی یک وکیل شیراز متناسب با تخصصی که دارد، از حقوق قانونی موکل خود در پرونده های متفاوت دفاع می کند. در حال حاضر دفاتر وکالت به عنوان زیر مجموعۀ امور قضایی فعالیت می کنند. دفتر وکالت حامد اسکندری چندین سال است که در حوزۀ مسائل حقوقی خدمات مشاوره ای و وکالت ارائه می دهند.

وکیل پایه یک دادگستری شیراز

خدمات وکیل شیراز بسیار گسترده است و زمینه های مختلفی را شامل می شود. وکیل شیراز متناسب با تخصص و حرفه ای که کسب نموده قادر به پذیرش پرونده های حقوقی طلاق، قوانین کار بین کارگر و کافرما، مشکلات امور ملکی و ساختمانی، دریافت مهریه، امور مواد مخدر، مشکلات مرتبط به اختلاس و کلاهبرداری، تعیین حضانت و ... می باشند. بهترین وکیل در شیراز، همواره تلاش می کند پیش از پذیرش پرونده، مشاورۀ رایگان با مشتریان خود داشته باشد و پس از بررسی تمام جوانب و توافق طرفیت عقد قرارداد در خصوص أخذ پروندۀ وکالت قانونی صورت می پذیرد.

دستمزد وکیل شیراز بر پایۀ عنوان پروندۀ حقوقی و کارهای مازادی که حین اجرا انجام می دهد، تعیین می گردد. بدون در اکثر پرونده های قانونی، بهره گیری از تخصص بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می تواند صرفۀ اقتصادی مالی و همچنین زمانی داشته باشد. بنابراین با انتخاب وکیل شیراز با تجربه و ماهر، می تواند راهنمای خوبی برای حل مسئلۀ قانونی شما محسوب گردد.

در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره رایگان با بهترین وکیل در شیراز ، می توانید با دفتر وکالت حامد اسکندری در شیراز ارتباط برقرار نمائید. بدیهی است که بهره مندی از تجربیات وکیل حرفه ای، مسیر را برای حل کردن و بردن در پروندۀ حقوقی با رعایت کلیۀ مفاد قانونی تسهیل می نماید.

دفتر وکالت حامد اسکندری 

آدرس: شیراز، فلکه گاز، ۱۰۰ متر به سمت میدان اطلسی، طبقه فوقانی بانک رفاه کارگران، واحد یک، دفتر وکالت حامد اسکندی

شماره تماس : ۰۹۱۷۱۱۱۴۸۳۶

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()