لوازم یدکی بسترن، اجزای اصلی این خودرو را تشکیل می دهند. در نتیجه دارندگان خودروهای بسترن در مدل های b30، b50، b50f و ... هنگام رانندگی ممکن است با ایجاد نقص در قسمت های مختلف این ماشین رو به رو شوند. به عنوان مثال داغ کردن موتور، پاره شدن تسمه، شکستن قطعات جلوبندی، خراب شدن فیلترات بسترن، خراب شدن چراغ های راهنما، چراغ جلو و عقب، آسیب دیدگی اکسل خودرو و ... برخی از انواع قطعات بسترن به شمار می روند که به دلایل مختلف، امکان خراب شدن آنها وجود دارد.

در صورت نیاز به تعویض و خرید قطعات بسترن می توانید به فروشگاه نیوپارت مراجعه نمائید که دارای سابقۀ طولانی در این حوزه می باشند.

قیمت روز لوازم یدکی بسترن اصل در بازار

با گسترش فعالیت مراکز عرضۀ لوازم یدکی بسترن، ممکن است امکان تأمین انواع قطعات خودروهای بسترن اورجینال برای شما کار دشواری باشد چون در سطح بازار شاهد فروش قطعات تقلبی و فیک با قیمت قطعات بسترن اصل می باشیم. در نتیجه همواره به افرادی که قصد تأمین قطعات خودروهای چینی را دارند، توصیه داریم به مراکز معتبر و دارای سابقه مراجعه نمائید.

اطمینان یافتن از اعتبار مراکز و اصل بودن لوازم یدکی بسترن، پیش از اقدام به خرید قطعات خودرو برای مالک حائز اهمیت است. بیش از گذشته به آنان تذکر داده می شود که جهت خرید قطعات بسترن اورجینال، تضمین خدماتی که ارائه می دهند، حائز اهمیت است. بی توجهی نسبت به تعویض به موقع و رفع عیوب و نقص فنی خودرو، باعث گسترش صدمات وارده به دیگر لوازم یدکی بسترن می گردد. در این صورت میزان هزینۀ خسارت وارده به اتومبیل افزایش می یابد.

در صورت جهت خرید لوازم یدکی بسترن  اورجینال، می توانید به مراکز عرضۀ قطعات خودروهای چینی مراجعه نمائید. تضمین خدمات پس از فروش که مبتی بر گارانتی تعویض لوازم یدکی بسترن اصل می شوند، از سوی این گونه مراکز همچون مجموعۀ نیوپارت حائز اهمیت می باشد.

فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 61
نمایش همه
علاقه مندی ها ()