موارد کاربرد گسترده Grid Coupling را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود چون از مزایای این نوع کوپلینگ در ساخت ماشین آلات و تجهیزات مکانیکی استفاده می گردد. همانطور که می دانید هدف از به کارگیری و  خرید کوپلینگ Grid ، اتصال دو شفت به یکدیگر است، تا بدین ترتیب بتوانند نیرو و فشار وارده را به موتور انتقال دهند. از مزایای کوپلینگ ها، برای انتقال گشتاور و افزایش بازدهی موتور استفاده می گردد. شرکت کیهان افزار زاگرس به عنوان یکی از توزیع کنندگان قطعات کوپلینگ در تهران فعالیت دارند و توانسته اند در لیست محصولات، کوپلینگ Grid را با مشخصات فنی استاندارد عرضه نمایند.

موارد کاربرد Grid Coupling

اگر در پی خرید کوپلینگ شبکه ای در سطح بازار می باشید، بایستی به مراکز عرضۀ کوپلینگ مراجعه نمائید. با توجه به تنوع بالای قطعات کوپلینگ، هر کدام از آنها در موقعیت و طراحی سیستم های مکانیکی متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به اهمیت کاربردی که قطعات Grid Coupling دارند، امکان سایش و استهلاک آن ها وجود دارد و بدین ترتیب حفظ و نگهداری این قطعه در افزایش طول عمر سیستم های مکانیکی تأثیر مستقیم خواهد داشت.

اگر در پی خرید کوپلینگ Grid می باشید، در نظر گرفتن میزان انتقال گشتاور و حداکثر قابلیت تحمل این قطعه نسبت به دما اشاره نمود. به کارگیری کوپلینگ شبکه ای برای اتصال شفت ها به یکدیگر، قابلیت انحرافات محوری زاویه ای و مختلط را فراهم می آورد. هم اکنون جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر دربارۀ ویژگی و مشخصات فنی Grid Coupling می توانید با واحد فروش شرکت کیهان افزار زاگرس در تماس بوده و مشورت نمائید.

ضمن آنکه امکان استعلام قیمت خرید کوپلینگ شبکه ای و دیگر انواع کوپلینگ از طریق این مجموعۀ معتبر فراهم می باشد. در صورت نیاز به تأمین تجهیزات و قطعات مکانیکی کوپلینگ، بایستی اطلاعات جامع در خصوص ویژگی های آن داشته باشید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()