ویدئو پروژکتور مدل T22 plus از پرفروش ترین دستگاه های پروژکتور برند نیزار کالا محسوب می گردد. اگر در پی خرید دستگاه ویدئو پروژکتور می باشید، می توانید متناسب با محیط های مختلف از مزایای آن بهره مند گردید. ویدئو پروژکتور T22 plus به دلیل ابعاد کوچک و وزن سبکی که از آن برخوردار است، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. با توجه به گسترش کاربرد دستگاه های پروژکتور، افرادی که خواستار خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus با قیمت ارزان همراه با گارانتی معتبر می باشند، می توانند به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نموده و این نوع پروژکتور را تهیه نمایند.

قابلیت های مهم ویدئو پروژکتور T22 plus

با گستردگی به کارگیری دستگاه پروژکتور، بدون دغدغه می توانید از میان مدل های مختلف آن، بهترین را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. امروزه  خیلی از افراد تمایل به خرید  ویدئو پروژکتور مدل T22 plus دارند چون نسبت به قیمت ارزانی که دارد، بسیار کاربردی است. جهت ایجاد سینمای خانگی و همچنین بازی های دسته جمعی در محیط های مختلف می توان از مزایای مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus بهره برد.

امروزه اساتید و کارشناسان فروش می توانند جهت ارائه مطالب آموزشی به تعداد زیادی از مخاطبان، اقدام به خرید این نوع ویدئو پروژکتور نمایند. در واقع این نوع پروژکتور متناسب با مشخصات تصویری قابل قبول، گزینۀ مناسبی برای پخش داده تصویری می باشد. هم اکنون مراکز آموزش خصوصی و دولتی جهت برگزاری کنفرانس ها و یا آموزش می توانند جهت تأمین دستگاه پخش کننده اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus نمایند که قابلیت پخش تصاویر با کنتراست 1:1800 را با شدت روشنایی 1900 انسل لومنز را دارند. جهت نمایش تصاویر با کیفیت می توان از این دستگاه ویدئو پروژکتور بهره مند شد. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا سال های متوالی است که در حوزۀ تولید و فروش ویدئو پروژکتور فعالیت دارند و همواره به روزترین دستگاه ها را تولید و به بازار عرضه می نمایند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()