ویدئو پروژکتور به عنوان یک دستگاه پخش کنندۀ تصویر به شمار می رود چون با ایجاد ارتباط آن با دستگاه های دیجیتال همچون لپ تاپ، کامپیوتر، دوربین فیلمبرداری و غیره می توان یک صفحۀ نمایشگر پرتابل فراهم نمود. دستگاه ویدئو پروژکتور به عنوان یک منبع ویدئویی ورودی محسوب می گردد. فروش ویدئو پروژکتور با قابلیت های متفاوت انجام می پذیرد . در این صورت متناسب با محیط های آموزشی می توانید ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید را خریداری نمائید که امکان تنظیمات تصویر و قابلیت های دستگاه برای کلیۀ کاربران کار راحتی است. برای اطلاع از  قیمت ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T48 به سایت مراجعه کنید.

فروش ویدئو پروژکتور برای محیط کسب و کار

فروشگاه نیزار کالا از اولین تولید کنندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران به شمار می رود که توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان و تکنولوژی روز دنیا، موفق به طراحی مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مانند ویدئو پروژکتور مدل T48 شوند. در این صورت افرادی که در طول روز برای تعداد دفعات زیاد، قصد استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور، برای ارائه کنفرانس دارند، می توانند این نوع دستگاه های پروژکتور را خریداری نمایند. این دسته از دستگاه های پروجکشن، قابلیت ارتباط بدون کابل با دستگاه های منبع ورودی را فراهم می آورد.

ویدئو پروژکتورهایی که دارای لامپ با طول عمر بالا می باشند، می تواند گزینۀ مناسبی برای محیط آمفی تئاتر، سالن های کنفرانس و همایش به شمار رود. افزودن قابلیت های پیشرفته تر، شرایط بهتری را برای استفاده از دستگاه های پروژکتور فراهم می آورد. به کارگیری ویدئو پروژکتور چند منظوره می تواند گزینۀ مناسبی برای به کارگیری در محیط های کسب و کار و آموزشی به شمار رود.

قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس قابلیت های آن تعیین می گردد و بدین ترتیب شرایط مناسبی برای خرید پروژکتور فراهم می گردد. امروزه تولید کنندگان توانسته اند با کیفیت بالا، موفق به ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور گردد. بدین ترتیب انتخاب ویدئو پروژکتور بر مبنای قابلیت و قیمت تعیین می گردد. بنابراین متناسب با نیازی که صاحبان کسب و کار دارند، می توانند بهترین ویدئو پروژکتور را با قیمت مناسب و امکانات جدید خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا امکان خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و انواع دیگر به صورت آنلاین را برای شما فراهم نموده اند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 69
نمایش همه
علاقه مندی ها ()