خرید لاستیک بر مبنای یک سری فاکتورهای مهم صورت می پذیرد چون تایر ماشین قابلیت فرسودگی دارد. ضمن آنکه مدل های متنوعی از خودرو و لاستیک را می توانید در سطح بازار جهانی مشاهده نمائید. بدیهی است شرکت های خودروسازی متناسب با مشخصات فنی مدل های مختلف اتومبیل، در صدد برای انتخاب و  خرید لاستیک ارزان  با مشخصات فنی معین باشند. بدون شک، ابعاد و وزن خودرو دو فاکتور مهم در انتخاب سایز مناسب لاستیک خودرو به شمار می روند. فروشگاه چرخ و یدک سال های متوالی توانسته اند همچنان فعالیت خود را در حوزۀ واردات و پخش لاستیک خودرو ادامه دهند و بدین ترتیب کارشناسان فروش این مجموعۀ معتبر به بهترین شکل ممکن می توانند شما را در مسیر خرید لاستیک یاری کنند.

خرید لاستیک پس از مشورت با کارشناسان فروش مجرب

دلایل متعددی در خصوص زمان تعویض لاستیک های خودرو وجود دارد و آگاهی داشتن نسبت به چنین موضوعاتی، به شما کمک می کند که بتوانید بهتر اتومبیل خود را کنترل نمائید. تغییرات شرایط آب و هوایی که باعث تغییر وضعیت سطح جاده (خیس، لغزنده و حرارت زیاد) می گردد، شما را وادار به خرید لاستیک استاندارد می نماید. در لیست فروش لاستیک می توانید شاهد عرضۀ انواع لاستیک زمستانی، لاستیک تابستانی و لاستیک های چهار فصل باشید. در این صورت رانندگان انتخاب بهترین از میان تایرهای موجود در فروشگاه خواهند داشت.

بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر نیز بایستی پیش از خرید لاستیک انجام دهید چون متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، بایستی تایر با ابعاد مناسب خریداری شود که قابلیت تحمل وزن خودرو را داشته باشد. ضمن آنکه متناسب با نوع جاده که برای مدت زمان طولانی قصد استفاده از اتومبیل بر روی آن را دارید، بایستی در خرید لاستیک خودرو دقت لازم داشته باشید. به عنوان مثال عمدتاً جهت رانندگی در جاده های خاکی و سنگی ، خرید لاستیک پهن می تواند گزینۀ بهتری محسوب گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کادر  فروش لاستیک چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نمائید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 72
نمایش همه
علاقه مندی ها ()