قطعات بیل مکانیکی کوماتسو متشکل از انواع لوازم یدکی است که قسمت های مختلف آن را تشکیل می دهد. بدین وسیله سالم بودن آنها در عملکرد اصلی بیل تأثیر می گذارد و به همین دلیل ایجاد اختلال و آسیب در قسمت های مختلف بیل مکانیکی می تواند شرایطی را برای توقف کامل یک پروژه فراهم آورد. در نتیجه تعمیر و خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در مواردی که دچار آسیب دیدگی و نقص فنی شده اند، لازم بوده و ضرورت دارد. فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، قادر به فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو   اورجینال در ایران می باشند.

خرید قطعات موتوری بیل مکانیکی کوماتسو

بنابراین افرادی که به دنبال خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو هستند، می بایست به مراکز معتبر و شناخته شده در حوزۀ فروش قطعات ماشین های سنگین مراجعه نمایند. بوش موتور، سیت دود و هوا، تسمه سفت کن، روتاری گروپ پمپ هیدرولیک، پیستون هیدرولیک، کاسه نمد، سر سیلندر، سیل کیت، اویل رینگ، کیت شیر کنترل، کیت جک بالابر، سیلندر، ست پمپ انژکتور، سوزن انژکتور، بلانچر پمپ انژکتور و ... از جمله انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که قسمت های اصلی آن را تشکیل می دهند.

قطعاً سالم بودن هر یک از قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو برای مالکین و رانندگان آنها، حائز اهمیت است. همانطور که می دانید از چنین ماشین آلاتی، در اجرای پروژه های سنگین بهره گرفته می شود که امکان اجرای آنها توسط نیروی انسانی بسیار هزینه بر و زمانبر است. بنابراین رسیدگی و نگهداری از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو یک کار مهم و اساسی است که راننده بایستی بدان توجه داشته باشد. جهت تأمین لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال توصیه می کنیم از طریق مراکز معتبر و با سابقه موجود بودن و قیمت جدید آنها را استعلام نمائید. فروشگاه سرویس قطعه با تجربۀ طولانی که در زمینۀ فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  دارند، می توانند شما را در این مسیر همراهی کنند.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()