آب مقطر یکی از پرکاربردترین مایعاتی است که در صنایع مختلف همچون آزمایشگاهی، داروسازی، پزشکی و همچنین در صنعت به کار برده می شود. آب مقطر که با عنوان آب چکیده شناخته می شود جزء حلال ها شناخته می شود و دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است. آب به دلیل ساختار یونی که از آن برخوردار است، در طبیعت باعث تولید رسوب می شود، بلاخص از محیط های آهکی عبور کند، بر میزان سختی آب افزوده می شود. این در حالی است که با جوشاندن آب می توان به سهولت سختی آب را از بین برد.

 فروش آب مقطر را می توانید در لیست محصولات فروشگاه دیجی شیمی ملاحظه نمائید.

مزیت خرید آب مقطر

از آنجایی که فرآیند تسویه سازی آب و به نوعی سخت گیری آب بسیار هزینه بر است، خرید آب مقطر صرفۀ اقتصادی دارد. بنابراین برخی از صنایع به منظور تأمین آب مورد نیاز مصرفی اقدام به خرید آب مقطر می نمایند چون دارای ناخالصی های آب طبیعی نمی باشد. لازم به ذکر است که استفادۀ آب طبیعی در دستگاه های حرارتی و دیگ بخار، ایجاد رسوب می کند و بدین ترتیب می تواند عاملی مستقیم بر روی کاهش طول عمر دستگاه ها گردد.

از دیگر معایب به کارگیری آب طبیعی می توان به کیفیت پایین بخار آب اشاره نمود چون منجر به تولید سیلیس می گردد که هنگام سرد شدن، بر روی توربین ها رسوب می بندد. خرید آب مقطر به منظور به کارگیری در موقعیت های حساس همچون کوره های القایی، امور شستشو و آبکاری قطعات فلزی، مصارف داروسازی، بیمارستانی، آزمایشگاه های فنی و خدماتی، سیستم خنک کاری کوره ها، شستشوی قطعات حساس و ... صورت می پذیرد. بنابراین صنایع مختلف با هدف جلوگیری از رسوب داخل لوله ها، اقدام به خرید بوراکس و آب مقطر می نمایند که می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی سفارش دهند.

  فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - چهارراه تیردوقلو - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710-02188308030

تلفن انتقادات و پیشنهادات : 09334168000

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 69
نمایش همه
علاقه مندی ها ()