تولید کننده سیستم اعلام حریق تلاش می کند، پیش از هر اقدامی متناسب با موقعیت های مختلف، بتوانند کاربردی ترین تجهیزات را مورد استفاده قرار دهند. افزایش امنیت ساختمان ها به افراد کمک می کند که بتوانند احساس آرامش بخشی در آن محیط داشته باشند. بنابراین یک مرکز تولید کننده سیستم اعلام حریق مبتنی بر نیاز ساختمان های مختلف، از تجهیزات کاربردی بهره گیرند. انواع سنسور، دتکتور دود، دتکتور حرارتی، آژیر خطر، شستی ها، کنترل پنل و ... برخی از تجهیزاتی هستند که یک تولید کننده سیستم اعلام حریق از آنها استفاده می نمایند.

شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن از دیگر مراکز تولید کننده سیستم اعلام حریق در تهران شناخته می شوند که همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سطح شهر می باشند.

تولید کننده سیستم اعلام حریق با قیمت مناسب

هم اکنون در سطح بازار شاهد عرضۀ برندهای خارجی و داخلی هستیم که به دلیل قیمت بالای دلار، اکثر افراد متقاضی خرید برندهای معتبر ایرانی هستند. سیستم های حریق تجهیز به حسگرهای حرارتی و همچنین کنترل پنل می باشند. بدین ترتیب هنگام آتش سوزی، دتکتورهای موجود در سیستم، دود را تشخیص داده و پیامی را به کنترل پنل، از طریق سیم های نسوز ارسال می کند. پس از دریافت این پیام، آژیر و یا فلاشرها دستور اعلام خطر را صادر می کند و بدین ترتیب آژیر روشن شده و صدای آن در کل ساختمان پخش می گردد. البته با بررسی کنترل پنل، می توان محل دقیق آتش سوزی را تشخیص داد. تمام مراحل مذکور توسط تولید کننده سیستم اعلام و اطفا حریق مورد بررسی قرار گرفته می شود و به طور دقیق هر یک از مراحل پیاده سازی می گردد. در حال حاضر از طریق شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن می توانید موفق به خرید و نصب سیستم اعلام حریق کارن با قیمت ارزان و کیفیت عالی گردید. چرا که این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در حوزۀ طراحی و تولید سیستم اعلام حریق فعالیت می کنند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 67
نمایش همه
علاقه مندی ها ()