قطعات بيل مكانيكى كوماتسو متشکل از لوازم یدکی متعددی است که هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت خاص در طراحی و ساخت بیل به کار برده می شوند. اجزای اصلی بیل مکانیکی عبارتند از قطعات زیربندی، چرخ، بازوی مفصلی، باکت، کابین راننده و صفحه گردان می باشند. هر کدام از اجزای اصلی بیل متشکل از انواع قطعات ریز و درشت هستند که سالم بودن هر کدام از آنها در عملکرد کلی بیل تأثیرگذار می باشند. بنابراین در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض و  خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  ، بایستی مورد توجه قرار گرفته شود. در همین راستا توسط شرکت کوماتسو پارت، لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی کوماتسو به صورت اورجینال واردات و به بازار عرضه می شوند.

خرید قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو به صورت اورجینال

بیل مکانیکی تجهیز به قابلیت های منحصر به فردی است که امکان حفاری عمیق زمین را فراهم می سازد و به همین دلیل در امور گودبرداری ساختمان و همچنین پروژه های لایروبی رودخانه و سدها نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ضمن آنکه در اجرای عملیات راهسازی نیز به کار برده می شود و جهت حفاری زمین و ایجاد کانال های لوله کشی آب و گاز مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به تعدد قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، حتی آسیب دیدگی کوچک ترین لوازم یدکی می تواند بر روی دیگر قسمت های بیل فشار مضاعف وارد کند. بدین ترتیب تعویض به موقع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می تواند از گسترش خسارت وارده به بیل جلوگیری کند.

قیمت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو بر اساس نوع قطعه، رایج بودن آن در سطح بازار و همچنین نرخ روز ارز تعیین می گردد. به همین دلایل شاهد نوسان قیمت لوازم یدکی ماشین آلات سنگین کوماتسو در سطح بازار هستیم. بدین ترتیب توصیه بر این داریم که به مراکز معتبر و مطمئن برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اصل مراجعه نمائید. جهت هماهنگی بیشتر و در نهایت خرید انواع قطعات ماشین آلات کوماتسو می توانید با دفتر فروش شرکت کوماتسو پارت تماس حاصل فرمائید.

 شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 55
نمایش همه
علاقه مندی ها ()