از گذشته تا کنون شاهد به کارگیری کتابخانه در تزئین دکوراسیون داخلی منزل هستیم. چرا که اکثر افراد خواستار مطالعه هستند و به دلیل حجم قابل توجه کتاب، دفتر و لوازم التحریر می توانید بهترین خرید کتابخانه خانگی چوبی را انجام دهند. هم اکنون در سطح بازار می توانید مدل های متنوعی از کتابخانه را انتخاب نموده و با قیمت مناسب تهیه نمائید. با توجه به خلاقیتی که سازندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی دارند، به سهولت می توانید کتابخانه خانگی در مدل های مدرن و کلاسیک خریداری نمائید. فروشگاه بهسازان چوب در لیست محصولات خانگی، کتابخانه های متنوعی را به فروش می رسانند. بدین ترتیب بر اساس سبک طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و یا اتاق کار و اتاق فرزندانتان، می توانید کتابخانه چوبی کلاسیک انتخاب کنید.

خرید بهترین کتابخانه

ضمن آنکه امکان انتخاب کتابخانه خانگی مدرن در طرح های جدید وجود دارد و بدین ترتیب جهت طراحی خلاقانۀ فضای دکوراسیون داخلی، می توانید بهترین محصول را خریداری نمائید. در این صورت چشم انداز خاص و زیبایی را در کنار کاربردی بودن کتابخانه بوجود آورید. به طور کلی، به کارگیری کتابخانه به صورت مدرن و یا سنتی، تفاوتی ندارد، لیکن در محیط های آپارتمان نشینی، به وفور مشاهده می شود. با کمبود فضای دکوراسیون منزل، می توانید طرح مناسبی از کتابخانه کلاسیک و یا به سبک مدرن و جدید را خریداری نمائید.

قیمت فروش کتابخانه چوبی بر اساس پارامترهای متعددی همچون جنس، طرح، سایز و نوع اتصالات به کار رفته در درون محصول تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید بهترین کتابخانه خانگی را خریداری نمائید. اکثر کتابخانه های چوبی که به سبک کلاسیک ساخته می شوند، متشکل از قفسه ها و کمدهای متعددی می باشند. امروزه تولید کنندگان توانسته اند قطعات تزئینی و قاب های چوبی متفاوتی را در قسمت های مختلف کتابخانه به کارگیرند. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون آپارتمان، طرح های متنوعی از کتابخانه چوبی را می توانید تهیه کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 68
نمایش همه
علاقه مندی ها ()