فن تابلو برق نوعی هواکش است که متناسب با محفظه های بسته ساخته می شوند. سال های متوالی است که توسط تکنسین ها و مهندسین مجرب، از قطعات فن به منظور حفاظت از سیستم های الکترونیکی بهره گرفته می شود. به طور کلی در چنین سیستم های الکترونیکی، عملکرد قطعات الکترونیکی می تواند شرایطی را برای افزایش دمای محیط فراهم کند. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید برای مدت زمان طولانی، سیستم های الکترونیکی را روشن نگه دارید. در صورت لزوم به  خرید فن تابلو برق  آلمانی می توانید از طریق بنیس کمپانی استعلام نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید هواکش و فن تابلو برق

عمدتاً فن تابلو برق توسط تولید کنندگان در مدل و سایزهای متفاوت ساخته می شوند تا کاربری مفید داشته باشند. فن تابلو برق محوری، گریز از مرکز و متقاطع از دسته بندی های اصلی فن تابلویی به شمار می روند. به عنوان مثال در گذرگاه هایی که تراکم هوا بسیار است و مقاومت آن اندک، می توان از مزایای فن تابلو برق محوری استفاده نمود. این در حالی است که از فن تابلو برق گریز از مرکز می توان در گذرهای کم حجم، با مقاومت بالا استفاده نمود.

از مزیت های اصلی فن تابلو برق می توان به حرکت درآوردن هوا اشاره نمود و بدین ترتیب می توان شرایط مناسبی را برای جا به جایی هوا و خنک سازی یک محیط فراهم نمود. با این تفاسیر، مهندسین می توانند بر اساس سیستم های مختلف، کاربردی ترین انواع فن تابلو برق را در ظرفیت مناسب خریداری نمایند. قطعاً با نصب فن تابلو برق با ظرفیت استاندارد می توان راندمان قطعات و سیستم های الکترونیکی را دو چندان نمود. ضمن آنکه عمر چنین تجهیزاتی را می توان طولانی کرد. اگر در صدد برای تأمین فن تابلو برق ای بی ام هستید که یک برند معتبر آلمانی است، می توانید با کارشناسان فروش فن بنیس کمپانی در تماس باشید.

بنیس کمپانی  

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 71
نمایش همه
علاقه مندی ها ()