شوتینگ به عنوان یکی از سیستم های کارآمد به شمار می رود که می توان کاربرد آن را در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره ملاحظه نمود. یکی از رایج ترین و کاربردی ترین سیستم های شوتینگ می توان به شوتینگ زباله اشاره نمود. بدین ترتیب می توان بدون تولید بوی بد و میکروب در ساختمان و همچنین ایجاد آلودگی و حفظ بهداشت در محیط ساختمان از مزایای سیستم شوتینگ بهره گرفت. بدون درنگ چنین سیستم هایی که دارای تجهیزات ابتدایی هستند، می تواند برای انسان بسیار کارآمد باشد. مجموعۀ نخستین کار دارای سابقۀ طولانی و رزومۀ کاری موفقیت آمیز در حوزۀ طراحی و نصب شوتینگ می باشند.

هزینۀ اجرای شوتینگ ساختمان

بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری ساختمان، می توانید سیستم های مختلف شوتینگ را ایجاد نمائید. در واقع از تکنولوژی و طراحی مکانیزه خاص چنین سیستم هایی می توان سطح رفاه ساکنین ساختمان را بهبود بخشید. شوتینگ زباله، شوتینگ انتقال البسه کثیف برای خشکشویی، تفکیک سازی زباله، تحویل سرویس غذا و ... استفاده نمایند. بدین ترتیب بسیاری از شرکت های ساخت و ساز به دنبال تجهیز نمودن ساختمان به سیستم شوتینگ مناسب می باشند. بدین ترتیب بدون دغدغه می توانید از چنین امکاناتی به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید.

با توجه به کاربرد گسترده ای که چنین سیستم های مکانیزه دارند، بیش از گذشته افراد متقاضی نصب شوت زباله در ساختمان های بزرگ می باشند. هزینۀ اجرای شوتینگ بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس تجهیزات و اجزای اصلی آن اشاره نمود. امروزه بیش از گذشته می توانید از مزایای سیستم های شوتینگ در صنعت ساختمان سازی استفاده نمائید. قطعاً صرفه جویی مالی و زمانی برای ساکنین ساختمان خواهد داشت. علاوه بر آنکه از آلودگی محیط ساختمان جلوگیری می کند و می تواند بهترین شرایط را برای زندگی افراد فراهم آورد. بیشترین کاربردهای شوتینگ را می توانید در ساختمان های بیمارستانی و هتل ها مشاهده نمائید.

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 51
نمایش همه
علاقه مندی ها ()