شارژ کپسول آتش نشانی با استفاده از دستگاه های مخصوص صورت می پذیرد و اپراتور دستگاه می بایست با کلیۀ اصول و روش های شارژ کپسول آتشنشانی آشنایی کامل داشته باشند. عمدتاً کپسول آتش نشانی بایستی سالی یک بار انجام بپذیرد، که البته ارتباط مستقیم با نوع محتویات کپسول دارد. یک اپراتور متناسب با دستورالعمل مندرج بر روی کپسول، درصد هر یک از ترکیبات اصلی محتویات کپسول را در نظر می گیرند چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اهرم و تخلیۀ مواد، هنگام استفاده از کپسول خواهد داشت. خدمات ایمنی آتش گریز تهران سال های متوالی است که توانسته اند سطح فعالیت خود را گسترش داده و این چنین امکان بازدید از کارگاه را برای خدمات شارژ کپسول آتشنشانی فراهم آورند.

شارژ انواع کپسول آتش نشانی

فاکتور مهم و اساسی که در زمینۀ خدمات شارژ کپسول آتش نشانی وجود دارد، می توان به رعایت نکات ایمنی حین اجرای کار اشاره نمود. اکثر مراکز ارائه دهندۀ خدمات شارژ کپسول های آتش نشانی، هزینۀ حمل و نقل را بر روی قیمت کل شارژ کپسول اضافه می کنند. لذا جهت اطلاع از قیمت شارژ کپسول آتشنشانی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

در حال حاضر امکان شارژ انواع کپسول آتشنشانی منجمله کپسول های پودری، فوم، گاز و مایع وجود دارد. بدین ترتیب متناسب با نوع کپسول آتش نشانی می توانید نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمائید. از فاکتورهای مهمی که می بایست هنگام شارژ کپسول های آتشنشانی در نظر گرفته شود، رعایت میزان فشار داخل محفظه می باشد که عمدتاً 7 ATM و برد پرتاب حداقل 2 الی 7 متر است.

از دیگر نکات مثبتی که افراد هنگام شارژ کپسول آتش نشانی با آن رو به رو می شوند، می توان به سرویس و عیب یابی کپسول های آتش نشانی اشاره نمود. در این صورت، پیش از اینکه در حوادث از کپسول استفاده نمائید، بایستی از سالم بودن کپسول آتش نشانی و نحوۀ عملکرد آن مطلع گردید.

  خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 51
نمایش همه
علاقه مندی ها ()