نماشویی به عنوان یکی از کاربردی ترین روش های حفظ و نگهداری از ساختمان به شمار می رود. معمولاً توصیه بر این است که، اجرای نماشویی ساختمان را به صورت دوره ای انجام دهند. در هر مرحله از نظافت نمای ساختمان از میزان رسوب و کثیفی های بوحود آمده در نمای ساختمان کاسته می شود و بدین ترتیب در نوبت های بعدی، هزینۀ نماشویی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. هم اکنون جهت دریافت خدمات نماشویی ، نقاشی نما، آب بندی نمای ساختمان، اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما و ... می توانید با گروه کار در ارتفاع نماروز تماس بگیرید.

اجرای نماشویی با رعایت نکات ایمنی

این مجموعۀ معتبر با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات کار در ارتفاع، تجهیزات ایمنی و همچنین پرسنل مجرب و توانمند، همواره آمادۀ ارائه کلیۀ خدمات مذکور به مالکین و سازندگان ساختمان های نوساز و قدیمی می باشند. اجرای به موقع نماشویی ساختمان، صرفه جویی مالی برای شما به دنبال خواهد داشت، ضمن آنکه اقدامی مؤثر برای افزایش طول عمر نمای ساختمان محسوب می گردد. اگر در پی انجام نماشویی ساختمان هستید، جهت بررسی وضعیت نما، با افراد خبره در این حوزه تماس حاصل فرمائید.

با توجه به مطالب مذکور، نماشویی به روش های متفاوتی انجام می پذیرد و به طور کلی بایستی رعایت نکات ایمنی حاکم بر نحوۀ اجرای کار باشد. بایستی از ابزارآلات استاندارد برای انجام خدمات نماشویی بهره گرفته شود و نسبت به مستحکم بودن طناب و تجهیزات کار در ارتفاع اطمینان حاصل نمائید. خطری که ممکن است فرد با آن رو به رو شود، احتمال برق گرفتگی حین کار است چون برخی از مواقع از دستگاه واترجت یا سندبلاست برای نماشویی ساختمان استفاده می کنند.

به طور کلی بایستی تمام جوانب کار در نظر گرفته شود و با رعایت کلیۀ اصول  شستشوی نمای ساختمان را انجام دهند. جهت اطلاع از هزینۀ نماشویی در تهران می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 55
نمایش همه
علاقه مندی ها ()