سی تی اسکن دندان ساده ترین روش برای تصویربرداری از ناحیۀ فک و صورت محسوب می گردد. عمدتاً در اولین مراجعه به کلینیک های دندانپزشکی، دندانپزشک برای تشخیص وضعیت رشد دندان ها و نوع اختلال بوجود آمده برای بیمار، اجرای سی تی اسکن دندان را تجویز می کند. با پیشرفت تکنولوژی، روش های متعددی در حوزۀ تصویربرداری دندان مورد استفاده قرار گرفته می شوند و تفکیک پذیری بیشتری را شاهد هستیم. به عنوان مثال  خدمات سی تی اسکن دندان  OPG، یک تصویر کلی از ناحیۀ فک و دندان ها ثبت می کند. این در حالی است که برخی از روش های تصویربرداری به صورت اختصاصی تنها یک طرف، راست و یا چپ را تصویربرداری می کند. بنایراین جهت انجام پیشرفته ترین روش های سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید که دارای سابقۀ درخشان در این حوزه می باشد.

مرکز خدمات دهی سی تی اسکن دندان

هدف کلی از انجام روش های رادیولوژی دندان، کسب اطلاعات دقیق از وضعیت رشد دندان ها، بافت نرم و سخت دهان می باشد. بدین ترتیب آبسه و پوسیدگی دندان، نقایص و ناهنجاری های بوجود آمده در ناحیۀ فک و دندان، وجود کیست و غده در بافت نرم دهان و ... تنها برخی از مواردی هستند که باعث می گردد تا فرد به دنبال نتایج سی تی اسکن دندان باشند.

از جمله انواع روش رادیوگرافی دندان داخل دهانی و خارج دهانی می توان به بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال، توموگرافی، سی تی اسکن و سیالوگرافی اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با اختلالی که در ناحیۀ دهان و دندان شما بوجود آمده است، می توانید منطبق بر تجویز دندانپزشک معالج، نسبت به انجام سی تی اسکن دندان، سی بی سی تی دندان و روش های دیگر تصویربرداری دندان به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نموده و از تجهیزات پیشرفتۀ آن بهره مند گردید.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 54
نمایش همه
علاقه مندی ها ()