آب بندی نمای ساختمان برای حفظ و نگهداری برخی از بناها ضرورت دارد. همانطور که از عنوانش مشخص است، اجرای آب بندی نمای ساختمان به منظور مرتفع نمودن ترک‌های بوجود آمده در نما صورت می پذیرد. تا کنون در پیرامون خود، نماهای ساختمان شوره زده ملاحظه نموده اید که اطراف آنها نم داده می باشد. این نوع ساختمان ها نیاز به رسیدگی دارد و بایستی در اولین فرصت نسبت به آب بندی نمای ساختمان با طناب، داربست و سایر تجهیزات کار در ارتفاع اقدام نمود. گروه کار در ارتفاع نماروز با آشنایی نسبت به اجرای کارهای ساختمانی در ارتفاع بالا، قادر به ارائه ی خدمات آب بندی نمای ساختمان و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با رعایت نکات ایمنی هستند.

بهترین روش اجرای آب بندی نمای ساختمان

بر اساس تنوع مصالح ساختمانی بکار رفته در نما همچون کامپوزیت، شیشه، سنگ، آجرنما و ... بایستی از متریال مناسب برای درزگیری و آب بندی نمای ساختمان استفاده نمود. به عنوان مثال جهت آب بندی نمای غیر صیقلی بکارگیری مواد رزینی، مواد نانو، عایق دوجزئی، مایع پلیمری و ... می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. این در حالی است که جهت آب بندی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت استفاده از چسب پلی یورتان می تواند گزینۀ مناسبی به شمار رود چون دارای مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی می باشد.

متناسب با متراژ کار، جنس متریال و روش اجرای کار هزینه آب بندی نمای ساختمان مشخص می گردد. این چنین جهت محاسبۀ قیمت اجرای عایق کاری نما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. گروه ساختمانی نماروز با ارسال کارشناس در محل، می توانند پس بررسی وضعیت نما و مقدار کار مورد نیاز، به صورت تقریبی هزینه و به نحوی شیوۀ انجام آب بندی نمای ساختمان را برای شما تشریح می کنند. بدین ترتیب قادر به راهنمایی شما عزیزان و در نهایت اجرای اصولی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و آب بندی نما با طناب و بدون داربست با کمترین دستمزد می باشند.

گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 62
نمایش همه
علاقه مندی ها ()